Την περασμένη εβδομάδα έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη η έκθεση FILOXENIA HOTELIA. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη και πολυπληθέστερη έκθεση που πραγματοποιείται στη χώρα μας και αφορά στο τουριστικό προϊόν, στην οποία μετέχουν δεκάδες χώρες και εκατοντάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό (τουριστικοί πράκτορες, επιχειρήσεις της γαστρονομίας, ξενοδόχοι). Σε αυτή την έκθεση ξεχωριστή θέση καταλαμβάνει η Τοπική Αυτοδιοίκηση επιδιώκοντας να προβάλει τις φυσικές ομορφιές κάθε περιοχής, τα τοπικά προϊόντα και την τοπική γαστρονομία.
Στο πλαίσιο αυτό συμμετείχαν η Περιφέρεια Πελοποννήσου, η ΠΕΔ Πελοποννήσου και δήμοι της Πελοποννήσου με αρκετά υψηλό κόστος. Με λύπη μου διαπίστωσα ότι το περίπτερο του Δήμου Καλαμάτας ήταν κατά γενική ομολογία το χειρότερο περίπτερο της έκθεσης. Όταν άλλοι δήμοι παρουσίασαν μια άρτια εικόνα περιπτέρων, με χάρτες, με φυλλάδια, με τοπικά προϊόντα, στελεχωμένα με επαρκές προσωπικό, το περίπτερο του Δήμου Καλαμάτας έμοιαζε σαν φτωχός συγγενής. Και αυτή την εικόνα αποκόμισαν όλοι οι Μεσσήνιοι επιχειρηματίες που παρευρέθηκαν εκεί.
Δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά ότι δεν θα επιτρέψω ως μέλος της ΠΕΔ Πελοποννήσου και ως δημοτικός σύμβουλος Καλαμάτας να παίζει κανείς με την εξωστρέφεια και τη δημόσια εικόνα της πόλης μας. Αν επιθυμούμε να προάγουμε τις φυσικές ομορφιές και το τουριστικό προϊόν της πόλης μας και να αναδειχθούμε σε ποιοτικό και δημοφιλή τουριστικό προορισμό, δεν μπορούμε να αφήνουμε ανεκμετάλλευτες τέτοιες ευκαιρίες. Καλώ τη δημοτική αρχή να δείχνει την πρέπουσα σοβαρότητα και να μην ευτελίζει το δήμο σε τέτοιες μεγάλες εκθέσεις. Καλύτερα να μην πηγαίναμε παρά να παρουσιάζουμε αυτή την εικόνα!!!!
Δημήτρης Γ. Φαββατάς
Μέλος ΠΕΔ Πελοποννήσου
Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμάτας
“Καλαμάτα Μετά”