Γεμάτη δράση, θέαμα και υψηλό βαθμό δυσκολίας ήταν η πρώτη ημέρα του Rally Ακρόπολις 2024, με δύο πολύ σκληρά loop ειδικών διαδρομών. Στα δυο loop των ειδικών, όπου δεν έλειψαν οι εγκαταλείψεις και τα μηχανικά προβλήματα άρχισαν από νωρίς και συνεχίστηκαν, το πλήρωμα της Αγωνιστικής Ομάδας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Ελληνικής Αστυνομίας (Hellenic Police Racing) by VTP και του Project Safety Fisrt πάλεψε «λιονταρίσια» και κατόρθωσε να ξεπεράσει κυρίως την κακή κατάσταση των δρόμων, δοκιμάζοντας δυνάμεις, αυτοκίνητο και ελαστικά, διανύοντας δίχως προβλήματα και την τελευταία ειδική φθάνοντας στο service…
«Είμαστε ικανοποιημένοι. Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη μέρα. Δεν έχουμε προβλήματα, δεν έχουμε ζημιές, κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές στο αυτοκίνητο» δήλωσε ο Καλαματιανός Γιάννης Πλάγος που μετά από μια απαιτητική ημέρα κι ένα 45λεπτο service προχωρά σε νυχτερινή ανασυγκρότηση για να αδράξει την επόμενη μέρα και το πρόγραμμα του Σαββάτου, στο οποίο περιλαμβάνεται η υπερειδική διαδρομή στις 9:05 το βράδυ, στο ΣΕΑ Σείριος, ενώ προηγουμένως το αγωνιστικό Peugeot 208 Rally4 θα χρονομετρηθεί σε Ρεγκίνι και Θήβα, αλλά και στις ειδικές της Κορινθίας.
Η ομάδα μετά το απαιτητικό ξεκίνημα βρίσκεται σε survivor mode και είναι αισιόδοξη για τη συνέχεια. Ο πολύπειρος Γιάννης Πλάγος και ο συνοδηγός του, έχουν να επιδείξουν υψηλό επίπεδο ικανοτήτων και εμπειρίας σε δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες, κάτι που στο εφετινό Rally Ακρόπολις θα αποτελέσει βασικό παράγοντα επιβίωσης…
Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις είναι, κατά κοινή ομολογία, το πιο απαιτητικό από ποτέ άλλοτε. Αίσθηση προκαλεί η σκληρότητα των δρόμων ακόμη και σε οδηγούς παγκόσμιας κλάσης όπως οι Sébastien Ogier και Thierry Neuville. Ένα στοιχείο που θα χαρακτηρίσει το Ράλλυ Ακρόπολις του 2024 που όπως όλα δείχνουν θα εξελιχθεί σε αγώνα επιβίωσης όπου οι πραγματικοί survivors θα μείνουν φθάσουν στον τερματισμό.
«Οι ειδικές ήταν σκληρές, γρήγορες,απαιτητικές, όλες με τον υψηλότερο βαθμό δυσκολίας. Η Hellenic Police Racing by VTP, το Project Safety Fisrt και οι άνθρωποι που μας υποστηρίζουν, είμαστε όλοι έτοιμοι να ριχθούμε στη μάχη του Ράλλυ Ακρόπολις με ένα ταπεινό αλλά… “λιονταρίσιο” Peugeot 208 Rally4», σημείωσε αρχικά ο Γιάννης Πλάγος, συμπληρώνοντας «Ο πιο σκληρός αγώνας, ο πιο απαιτητικός και συνάμα πιο ευχάριστος αγώνας που θα αναδείξουμε τους πραγματικούς survivors του 2024! Έχουμε την πιο δυνατή ομάδα και θα προσπαθήσουμε όλοι, και ο καθένας ξεχωριστά, για το καλύτερο» δίνοντας ραντεβού με τους φίλουςτου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στα βουνά της Λαμίας και το Σάββατο (7/9) στην Κορινθία «και ελπίζουμε για το καλύτερο πάντοτε με γνώμονα το Safety Fisrt και έναν καλό τερματισμό».
Την Πέμπτη (5/9) ολοκληρώθηκαν τα 3,62 km του Shakedown, με κύριο χαρακτηριστικό την πολλή σκόνη, με ταπληρώματα να συνέχισαν με την πανηγυρική εκκίνηση στο EKO Service Park στη Λαμία.
Με πάθος και περίσια θέληση και υπηρετώντας την σημαντική ιδέα τουProject Safety Fisrt ο Γιάννης Πλάγος, και ο συνοδηγός του Χρήστος Κουζιώνης, ρίχνονται στη μάχη του σκληρότερου αγώνα στο καλαντάρι, δοκιμάζοντας δυνάμεις, αυτοκίνητο και ελαστικά με πίστη στις δυνατότητές τους και την ελπίδα για έναν καλό τερματισμό.