Με τέσσερις περιόδους θα λειτουργήσουν φέτος οι Κατασκηνώσεις Αγίας Μαρίνας, στη θέση Σουμπρόλακκα Ταϋγέτου -αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης- με ευθύνη και μέριμνα του Δήμου Καλαμάτας.
Οι κατασκηνωτικές περίοδοι θα είναι 4 και θα έχουν διάρκεια 10 ημερών η κάθε μία:
- 1η Περίοδος: από 3 Ιουλίου έως 12 Ιουλίου και σ’ αυτήν θα φιλοξενηθούν παιδιά, 6 μέχρι 12 ετών
- 2η Περίοδος: από 13 Ιουλίου έως 22 Ιουλίου και σ’ αυτήν θα φιλοξενηθούν παιδιά, 6 μέχρι 12 ετών
- 3η Περίοδος: από 23 Ιουλίου έως 1η Αυγούστου και σ’ αυτήν θα φιλοξενηθούν ΑμεΑ (ενήλικοι) &
- 4η Περίοδος: από 4 Αυγούστου έως 13 Αυγούστου και σ’ αυτήν θα φιλοξενηθούν ηλικιωμένοι.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Α) Για παιδιά
- Αίτηση (μπορείτε να τη δείτε εδώ)
- Υπεύθυνη δήλωση (παρατίθεται εδώ) του γονέα ή κηδεμόνα στην οποία θα αναγράφεται το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου έτους, ο αριθμός των προστατευόμενων μελών, οι ηλικίες των τέκνων, ο τύπος της οικογένειας (π.χ. μονογονεϊκή, τρίτεκνη, πολύτεκνη), άλλα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. άνεργοι, ανασφάλιστοι, σε κατάσταση ένδειας, οικογένειες σε κρίση, πληθυσμιακές μειονότητες κλπ), καθώς και κάθε πιστοποιητικό που αποδεικνύει τα παραπάνω (φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της εφορίας, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωση ή κάρτα ανεργίας του Ο.Α.Ε.Δ. κλπ)
- Δελτίο κατασκηνωτή (είναι διαθέσιμο εδώ), το οποίο συμπληρώνεται με την επίδειξη του βιβλιαρίου εμβολίων ή βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά αναγράφεται η κατάσταση υγείας του παιδιού, ο εμβολιασμός του με τα υποχρεωτικά εμβόλια, ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα και τυχόν λοιπές παρατηρήσεις (φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κλπ)
- Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30,00 ευρώ.
Στην Παιδική Εξοχή γίνονται δεκτά παιδιά που έχουν ανάγκη παραθερισμού και είναι ηλικίας από 6 μέχρι 12 ετών.
B) Για ηλικιωμένους:
- Αίτηση συμμετοχής
- Υπεύθυνη δήλωση που θα αναφέρει το ύψος του οικογενειακού ή ατομικού εισοδήματός του
- Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά θα αναγράφεται ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα και ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα
- Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30,00 ευρώ.
Για ηλικιωμένους την αίτηση μπορείτε να τη δείτε εδώ.
Οι εγγραφές των παιδιών & των ηλικιωμένων θα γίνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στη Διεύθυνση Πρόνοιας του Δήμου Καλαμάτας (Ψαρών 15 – ισόγειο Διοικητηρίου, γραφ.: 358 – τηλ. : 27213 61863), στο Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99 – 1ος όροφος, γραφ.:106), στο Α΄& Β΄ΚΑΠΗ του Δήμου Καλαμάτας και στους υπόλοιπους Δήμους του Νομού Μεσσηνίας & στα ΚΑΠΗ των Δήμων τους.
Οι κατασκηνωτές (παιδιά & ηλικιωμένοι) θα καταβάλουν ποσό συμμετοχής 30,00 ευρώ, στο ταμείο του Δήμου Καλαμάτας ή στον υπ’ αριθμ. 220/54035021 (GR 3101102200000022054035021) τραπεζικό λογαριασμό του Δήμου Καλαμάτας στην Εθνική Τράπεζα, αναφέροντας οπωσδήποτε το όνομα του κατασκηνωτή. Εξαιρούνται τα παιδιά των τρίτεκνων, των πολύτεκνων οικογενειών, των οικογενειών που ο ένας ή και οι δύο γονείς είναι άνεργοι, καθώς και των οικογενειών που είναι δικαιούχοι του προγράμματος Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, επισυνάπτοντας τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία. Το ποσό συμμετοχής επιστρέφεται σε περίπτωση μη επιλογής του κατασκηνωτή για το κατασκηνωτικό πρόγραμμα (ύστερα από απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου).
Γ) Για ΑμεΑ
Οι εγγραφές ατόμων με αναπηρία θα γίνονται στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρίες (Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.με.Α.), που εδρεύει επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 236, Ηλιούπολη, τηλ. 210 5236501.
Καταληκτική ημερομηνία εγγραφής είναι η 16η Ιουνίου 2017. Οι αιτήσεις με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι δυνατόν να αποστέλλονται και ταχυδρομικώς στην διεύθυνση: Δήμος Καλαμάτας -Διεύθυνση Πρόνοιας – Ψαρών 15 – Διοικητήριο – 24100 Καλαμάτα.