Στην προμήθεια test άμεσης ανίχνευσης του Covid-19, μέσων ατομικής προστασίας και ενίσχυση των απολυμάνσεων προχωράει ο Δήμος Καλαμάτας. Επίσης ενισχύεται η συνεργασία με όλους τους συναρμόδιους φορείς προκειμένου να αντιμετωπιστεί όσο το δυνατόν καλύτερα η δεύτερη φάση της πανδημίας.
Σήμερα, Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Θανάση Βασιλόπουλου πραγματοποιήθηκε νέα σύσκεψη στο Δημαρχείο για τον καθορισμό δράσεων και συνεργειών, σύμφωνα με τα όσα οι ειδικοί ορίζουν στις οδηγίες τους. Στη σύσκεψη συμμετείχε ο Αντιπεριφερειάρχης Στ. Αναστασόπουλος, η Διοικήτρια του Νοσοκομείου Μεσσηνίας Ελ. Αλειφέρη, ο Διευθυντής του Κ.Υ. Καλαμάτας Π. Κατσαφάδος, η Δ/ντρία Υγείας Π.Ε. Μεσσηνίας Αικ. Σπέντζουρα, οι Διευθυντές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας Θ. Σιούτη και Ν. Πεφάνης, ο εκπρόσωπος του ΕΚΑΒ Π. Αντωνόπουλος και η Γ.Γ. του Δήμου Μ. Νταμάτη.
Κατά τη σύσκεψη εξετάστηκαν τα δεδομένα που σήμερα καταγράφονται στην περιοχή κι αφορούν την πορεία της πανδημίας, καθώς και τα νέα μέτρα που τίθενται σε εφαρμογή. Επίσης συζήτηση υπήρξε και για το συντονισμό μεταξύ των φορέων, όσον αφορά τη διαχείριση επιβεβαιωμένων κρουσμάτων Covid-19.
Ο Δήμαρχος ενημέρωσε πως έχει δοθεί εντολή προκειμένου άμεσα από το Δήμο να υπάρξει προμήθεια rapid tests και να προχωρήσει η διαδικασία δειγματοληπτικού ελέγχου στις σχολικές μονάδες. Από την πλευρά του Αντιπεριφερειάρχη τέθηκε το θέμα του ελέγχου των εργατών γης, ζήτημα που θα αντιμετωπιστεί επίσης με test άμεσης ανίχνευσης.
Η Διοικήτρια του Νοσοκομείου και ο Διευθυντής του Κ.Υ. Καλαμάτας εστίασαν στις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλονται από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, ενώ Διευθυντές τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εξέφρασαν την αγωνία τους, μεταφέροντας και την αγωνία μαθητών και γονέων για την πορεία της πανδημίας.
Όπως αναφέρθηκε, «υπάρχει συνεργασία, η διενέργεια περισσότερων ελέγχων θα βοηθήσει για την καλύτερη αντιμετώπιση της πανδημίας, ωστόσο εκείνο που απαιτείται είναι η πιστή τήρηση των οδηγιών του ΕΟΔΥ».