Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) θα διατυπώνουν οι δημότες τα αιτήματα ή τα ερωτήματά τους στον Συνήγορο του Δημότη και της Επιχείρησης στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του Κορωνοϊου COVID-19 μέχρι και τις 30 Ιουνίου 2020. Σε περίπτωση που η συνάντηση κρίνεταιαναγκαία, αυτή θα γίνεται κατόπιν ραντεβού.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από τον Δήμο Καλαμάτας, μετά την έκδοση της από 11/3/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και της με αρ. Πρωτ. ΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26-5-20 εγκυκλίου του Υπ. Εσωτερικών στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του Κορωνοϊου COVID-19 και με γνώμονα την προστασία των δημοτών κατά το χρονικό διάστημα, από 1.6.2020 μέχρι 30.6.2020, η επικοινωνία με τον Συνήγορο θα γίνεται ως εξής:
Οι δημότες θα διατυπώνουν τα αιτήματα ή τα ερωτήματά τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε περίπτωση που ο δημότης δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να επισκεφθεί το γραφείο του Συνηγόρου του Δημότη, αυτό θα γίνεται μετά από αίτημα για συνάντηση, το οποίο μπορεί να διατυπώνεται στο email: [email protected] ή στο τηλέφωνο του Συνηγόρου (Γ. Φερετζάκη) 6947429439 με γραπτό μήνυμα. Το αίτημα θα καταγράφεται, θα εξετάζεται και αναλόγως θα προσδιορίζεται συγκεκριμένη ημέρα και ώρα για τη συνάντηση με τον Συνήγορο του Δημότη στο γραφείο του στο Νέο Δημαρχείο, Αθηνών αρ.99, 2ος όροφος.