Ο ΜΕΣΣΗΝΙΟΣ Θ. ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΘΩΝΙΚΟΥ MANAGEMENT
Το βιβλίο του Θοδωρή Σπηλιώτη “Ο μοναχός που έγινε CEO” (Εκδόσεις iWrite) θα παρουσιαστεί το Σάββατο, 5 Μαΐου 2018, στις 7:30 το απόγευμα, στο αμφιθέατρο του Εργατικού Κέντρου “Θεόδωρος Αγγελόπουλος”.
Για το βιβλίο, εκτός από το συγγραφέα, θα μιλήσουν ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, Βαγγέλης Ξυγκώρος, το ανώτατο στέλεχος επιχειρήσεων, Γιώργος Γκόνος και ο σύμβουλος κοινωνικού μάρκετινγκ, Ηλίας Τσουτσοπλίδης. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Ανδρέας Ζαγάκος από το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με πρωτοβουλία της εφημερίδας “Ελευθερία”.
Ποιος είναι ο στόχος του βιβλίου
- Τι ήταν αυτό που ερέθισε το μάτι ενός τεχνοκράτη, επισκεπτόμενου το Άγιο Όρος;
- Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του Άθω;
- Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Αγίου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μία σύγχρονη επιχείρηση;
- Μπορεί στο Αθωνικό Management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου Management;
- Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ονόματα της εγχώριας και διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας;
Στόχος του βιβλίου δεν είναι να αποκαλύψει το χρυσό κλειδί της επιτυχίας στον χώρο του Management. Κανείς εξάλλου δεν μπορεί να υπόσχεται μία σίγουρη συνταγή σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.
Αυτό ωστόσο που αποτελεί την αφορμή και την φιλοδοξία του, είναι να αναδείξει το Αθωνικό Management ως μία επιχειρηματική αποκάλυψη, η οποία, έχοντας συμπληρώσει πάνω από 10 αιώνες αδιάλειπτης εφαρμοσμένης επιτυχίας, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο μιας νέας στρατηγικής κι ενός άλλου προσανατολισμού στη φιλοσοφία μιας σύγχρονης εταιρείας.
Δεν είναι τυχαίο ότι το Άγιο Όρος συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ισχυρών παγκοσμίως brand names και αυτό το καθιστά από μόνο του μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study).
Ο σπόρος της γνώσης εξάλλου είναι πάντα πολυτιμότερος από τον καρπό της και από την άποψη αυτή, ο Μοναχός που έγινε CEO μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό ερέθισμα για νέες προσεγγίσεις στον χώρο του “ευ επιχειρείν”.
Ο Συγγραφέας Θοδωρής Σπηλιώτης
Ο Θοδωρής Σπηλιώτης είναι πτυχιούχος Ηλεκτρονικός Μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο α) στην Τηλεματική (Msc in Telematics – Middlesex University) και β) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA – Kingston University).
Διαθέτει δεκαπενταετή εμπειρία στον χώρο της τεχνολογίας, κατέχοντας μέχρι σήμερα υψηλόβαθμες θέσεις σε κορυφαίες εταιρείες στους τομείς Καινοτομίας, Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D), Marketing και Πωλήσεων.
Το 2014 ξεκίνησε τη δική του νεοφυή εταιρεία τεχνολογίας Startup που δραστηριοποιείται στη μέτρηση εμπειρίας του πελάτη με την εφαρμογή ενός καινοτόμου λογισμικού μέσω tablet. Το προϊόν ονομάζεται ESURVEY (www.esurvey.gr) και έχει συνδρομητές σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Η επιχείρηση το 2015 δημιούργησε μία δεύτερη καινοτόμο εφαρμογή ηλεκτρονικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε πραγματικό χρόνο (real time). Το προϊόν ονομάζεται ESTAFF (www.estaff.gr) και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στις αγορές του εξωτερικού. Ο κ. Σπηλιώτης κατέχει τη θέση του ιδρυτή και CEO (Δ/ντος Συμβούλου) στην επιχείρηση, ενώ διδάσκει Αθωνικό Management στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και συμμετέχει ως ομιλητής σε μεγάλα συνέδρια Τεχνολογίας, Τουρισμού και TEDx.