Ο Δήμος Πύλου – Νέστορος, προχωρά στην υλοποίηση του αυτόματου ψηφιακού βοηθού (chatbot), ο οποίος φέρνει ακόμα πιο κοντά πολίτες και επισκέπτες με την τοπική αυτοδιοίκηση, βελτιώνοντας την εξυπηρέτησή τους.
Μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου https://pylos-nestor.gr/, οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο chatbot και μπορούν να λαμβάνουν ποικίλες πληροφορίες σχετικά με το δήμο, αλλά και ενημέρωση για ζητήματα της καθημερινότητας, μέσα από αυτοματοποιημένες απαντήσεις. Εκτός από τις διοικητικές πληροφορίες (ωράριο υπηρεσιών, δικαιολογητικά διοικητικών διαδικασιών κ.λπ.) που παρέχονται από τον ψηφιακό βοηθό, δίνεται πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος.
Μέσω της χρήσης του αυτόματου ψηφιακού βοηθού τόσο οι πολίτες όσο και οι επισκέπτες της πόλης μπορούν να εξυπηρετηθούν απομακρυσμένα και να συνομιλήσουν άμεσα και εύκολα με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό. Ο αυτόματος ψηφιακός βοηθός χρησιμοποιεί τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) και μέσω της γραπτής επικοινωνίας, παρέχει άμεση και έγκαιρη ενημέρωση και πρόσβαση σε πληροφορίες 24 ώρες το 24ωρο, ενώ έχει τη δυνατότητα να “μαθαίνει” και να εξελίσσεται συνεχώς μέσα από διαδικασίες αξιολόγησης και συμμετοχής των χρηστών.
Στρατηγικός συνεργάτης σε θέματα ψηφιακής στρατηγικής και καινοτομίας του Δήμου είναι η Ελληνική εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy (www.crowdpolicy.com) η οποία έχει διακριθεί μέσα από διεθνείς και εθνικές συνεργασίες με Δήμους και Περιφέρειες, Κεντρική κυβέρνηση, τραπεζικό τομέα και σε μεγάλης κλίμακας δράσεις προώθησης της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.