ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
«Το τοπίο στα ελληνοτουρκικά διαμορφώνεται όλο και πιο επικίνδυνο, καθώς η τουρκική επιθετικότητα παίρνει πρωτοφανείς διαστάσεις με ευθείες απειλές κατά της χώρας μας και κατά της Ευρώπης» ανέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Μεσσηνίας, Αλέξης Χαρίτσης, μιλώντας στον ρ/σ Alpha 98.9 και κατηγόρησε την κυβέρνηση της ΝΔ ότι «όλο το προηγούμενο διάστημα η ολιγώρησε να θέσει την Ευρώπη προ των ευθυνών της και να ζητήσει την επιβολή κυρώσεων προς την Τουρκία, όπως ζητούσαμε στον ΣΥΡΙΖΑ ήδη από τον προηγούμενο Σεπτέμβρη. Και ταυτόχρονα θα έπρεπε να πρωταγωνιστήσει στον ευρωτουρκικό διάλογο».
«Το ζήτημα της επιτάχυνσης επιβολής κυρώσεων για παραβιάσεις στην ελληνική υφαλοκρηπίδαπαραπέμφθηκε στη σύνοδο Κορυφής στο τέλος του μήνα» συνέχισε ο Αλ. Χαρίτσης, διάστημα που χαρακτήρισε «μεγάλο», ενώ κάλεσε ξανά την κυβέρνηση «να σταματήσει την προσπάθεια εξωραϊσμού της πραγματικότητας, όπως έκανε ο κ. Μητσοτάκης στη Βουλή, όπου μίλησε για απομονωμένη Τουρκία». Και πρόσθεσε: «Πέρα από δηλώσεις στήριξης, η χώρα μας πρέπει να διεκδικήσει από την Ευρώπη την έμπρακτη στήριξη που δικαιούμαστε ως κράτος μέλος, όπως έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ, όταν τον Ιούνιο του 2019 πέτυχαμε, στην τότε Σύνοδο Κορυφής, την δυνατότητα επιβολής κυρώσεων προς την Τουρκία».
Τέλος, ο εκπρόσωπος Τύπου κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «εξακολουθεί να πορεύεται χωρίς σχέδιο και στο άνοιγμα των σχολείων, θέτοντας σε κίνδυνο το πιο ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας», ενώ υποτίθεται ότι «από τον προηγούμενο Μάιο θα προετοίμαζε το άνοιγμα τους». «Αντί να πάρουν μέτρα για ενίσχυση του εκπαιδευτικού προσωπικού, την προσαρμογή των δομών και το σπάσιμο των τάξεων, όπως έκαναν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αύξησαν τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη» υπογράμμισε ο Αλ. Χαρίτσης, τονίζοντας ότι «βλέπουμε την κυβέρνηση στο παρά πέντε να μην έχει καταλήξει ούτε στην ημερομηνία έναρξης των μαθήματων» . Και κατέληξε: «Το θέμα δεν είναι να παίζουμε με τις ημερομηνίες αλλά είναι να ανοίξουν τα σχολεία με σχέδιο και ασφάλεια».