Η Διακρατική Συνάντηση των εταίρων του προγράμματος «Fostering green social innovation and social entrepreneurship in school education – INITIATION», πραγματοποιήθηκε στις 10 Νοεμβρίου 2023 στην Τρίπολη. Εκτός από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, που είναι ο συντονιστής του έργου, στην συνάντηση μετείχαν με εκπροσώπους τους και οι παρακάτω φορείς:
- Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
- Πανεπιστήμιο Πατρών
- Centro Per Lo Sviluppo Creativo Danilo Dolci – Ιταλία
- Consiglio Nazionale Delle Ricerche – Ιταλία
- Vändra Gymnasium – Εσθονία
- Centre for Advancement of Research and Development in Educational Technology Ltd – Cardet Κύπρος
- The Junior and Senior School – Κύπρος
Ο εταίρος από την CNR συμμετείχε εξ αποστάσεως στην συνεδρίαση.
Διοργανωτής της Διακρατικής Συνάντησης του προγράμματος INITIATION» ήταν η Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης Πελοποννήσου. Επίσης στη συνάντηση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί του 1ου ΓΕΛ Καλαμάτας. Ο κύριος λόγος της συνάντησης ήταν το πως εφαρμόζεται η πιλοτική του προγράμματος στα σχολεία, εντοπισμός προβλημάτων και επίλυση αυτών. Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν:
- Ενημέρωση της τρέχουσας κατάστασης του προγράμματος.
- Ανατροφοδότηση από τους εκπαιδευτικούς όσον αφορά την πιλοτική εφαρμογή σε σχολεία από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Κύπρο και την Εσθονία.
- Ενημέρωση σχετικά με τις δραστηριότητες διάδοσης του έργου και σχεδιασμός των επόμενων βημάτων.
- Αξιοποίηση του υλικού του έργου σε διάφορες ομάδες-στόχους. Εμπλοκή άλλων οργανισμών και φορέων χάραξης πολιτικής στον τομέα της σχολική εκπαίδευση.
Επίσης συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα για τον σχεδιασμό του Result 5 – «Συστάσεις για την αξιοποίηση της προσέγγισης INITIATION».
Σημειώνεται ότι το έργο INITIATION έχει ως στόχο την καλλιέργεια της νοοτροπίας κοινωνικής καινοτομίας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας των μαθητών/τριων ώστε να προσανατολιστούν περισσότερο στην κοινότητα και να συμμετέχουν ενεργά στον σχεδιασμό λύσεων για περιβαλλοντικά προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινωνίες τους.