Η προστασία των προσωπικών δεδομένων των πολιτών, η μείωση της γραφειοκρατίας, η καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και η ορθή διαχείριση του προσωπικού του Δήμου, ήταν τα σημαντικότερα από τα θέματα της σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018, στο Δημαρχείο υπό τον Δήμαρχο, με τη συμμετοχή Αντιδημάρχων, Προέδρων Νομικών Προσώπων, του Γενικού Γραμματέα και Διευθυντών του Δήμου Καλαμάτας.
Δόθηκαν, ακόμη, οι αναγκαίες οδηγίες για την επέκταση της ψηφιακής υπογραφής, την αξιολόγηση του προσωπικού και το ωράριο εργασίας του, καθώς και την καλύτερη διάχυση της πληροφόρησης προς τα στελέχη του Δήμου Καλαμάτας. Αναφέρθηκε, επίσης, ότι κάθε Υπηρεσία θα έχει το δικό της αρχείο, όπως η Πολεοδομία, σε σύγχρονο χώρο που θα κλειδώνει.
Για μια ακόμη φορά επισημάνθηκε η απαγόρευση του καπνίσματος στους στεγασμένους χώρους του Δημαρχείου, της οποίας η παραβίαση, όπως σημειώθηκε, θα επισύρει πρόστιμα.
Τέλος, ο Δήμαρχος τόνισε ότι το προσωπικό θα πρέπει να είναι παρόν κατά τη θερινή περίοδο για την εξυπηρέτηση του κοινού, ο δε τελικός έλεγχος για τη χορήγηση αδειών στους υπαλλήλους από 1ης Ιουλίου θα γίνεται από τον ίδιο. Ο Δήμαρχος ζήτησε από όλους να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους, με έμφαση στους τομείς της Καθαριότητας και του Πρασίνου και με τη συμβολή των Νομικών Προσώπων του Δήμου, εν όψει αυξημένης επισκεψιμότητας κατά την περίοδο του καλοκαιριού.