“Θετικό γεγονός” χαρακτηρίζει η Ν.Ε. Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ την “ανάδειξη προσωρινού αναδόχου για τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, ενός από τα πλέον σημαντικά έργα για τη Μεσσηνία” σημειώνοντας πως “για τη δρομολόγηση της υλοποίησης του έργου καθοριστική ήταν η συμβολή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ”. Μνημονεύονται δε στην ανακοίνωση τα ονόματα του τότε υπουργού Αλέξη Χαρίτση που -όπως αναφέρεται- “βρήκε τον τρόπο χρηματοδότησης και υλοποίησης” και “του γ.γ. Υποδομών Γιώργου Δέδε που μαζί με τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου ωρίμασαν τις διαδικασίες για τη δημοπράτηση”.
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι “αυτά βρήκε έτοιμα η κυβέρνηση της Ν.Δ. και τα προχώρησε με χαρακτηριστική καθυστέρηση και ολιγωρία αρκετών μηνών, καθώς εκτυλίχθηκε εμφύλια διαμάχη τοπικών στελεχών της με τους υποστηρικτές της ανέφικτης παραλιακής χάραξης, που χλεύαζαν τις προσπάθειες της κυβέρνησής μας”.
Ειδικότερα η ανακοίνωση της Ν.Ε. Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει ως εξής:
«Η ανάδειξη προσωρινού αναδόχου για τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, ενός από τα πλέον σημαντικά έργα για τη Μεσσηνία, αποτελεί θετικό γεγονός και δεν μπορεί παρά να μας βρίσκει ικανοποιημένους.
Για τη δρομολόγηση της υλοποίησης του έργου καθοριστική ήταν η συμβολή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που με συνέπεια και υπευθυνότητα έφθασε το 2019 να πραγματοποιήσει διεθνή διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου. Για να φθάσει εκεί το έργο, χρειάστηκε η επίμονη προσπάθεια στελεχών της κυβέρνησης, όπως του τότε υπουργού Αλέξη Χαρίτση που βρήκε τον τρόπο χρηματοδότησης και υλοποίησης και του γ.γ. Υποδομών Γιώργου Δέδε που μαζί με τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου ωρίμασαν τις διαδικασίες για τη δημοπράτηση.
Αυτά βρήκε έτοιμα η κυβέρνηση της Ν.Δ. και τα προχώρησε με χαρακτηριστική καθυστέρηση και ολιγωρία αρκετών μηνών, καθώς εκτυλίχθηκε εμφύλια διαμάχη τοπικών στελεχών της με τους υποστηρικτές της ανέφικτης παραλιακής χάραξης, που χλεύαζαν τις προσπάθειες της κυβέρνησής μας.
Η βελτίωση – αναβάθμιση του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη θα φέρει πιο κοντά την Καλαμάτα με ένα μεγάλο μέρος της Μεσσηνίας, θα ενώσει αναπτυσσόμενες περιοχές του νομού με τον αυτοκινητόδρομο και το διεθνές αεροδρόμιο Καλαμάτας, που είναι η πύλη της νότιας Πελοποννήσου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, τοπικά και κεντρικά, θα παρακολουθεί και θα πιέζει για να τηρηθούν οι στόχοι και τα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση του σπουδαίου έργου. Προς τούτο, θεωρούμε αυτονόητη την αναλυτική γνωστοποίηση όλων των στοιχείων της σύμβασης (τι περιλαμβάνει, χρονοδιαγράμματα και κόστη).
Τα έργα ανήκουν στο λαό, γίνονται για να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής του και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη και ο καθένας βάζει το δικό του σημαντικό λιθαράκι.
Ν.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΙΡΙΖΑ-ΠΣ».