Με απόφαση του Δημάρχου Θανάση Βασιλόπουλου, συστήνεται ειδικό τμήμα διαχείρισης φαινομένων κορονοϊού (Συ.Κε.Δι.Κ), το οποίο υπάγεται απευθείας στη Γενική Γραμματέα. Το τμήμα λειτουργεί καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή από 8:00 π.μ έως 8:00μ.μ με γραμμή τηλεφωνικής επικοινωνίας 2721360670 και email επικοινωνίας: [email protected].
Το τμήμα αναλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις:
- Την επικοινωνία με όλους τους επίσημους φορείς για τον κορονοϊό, και έχει τον επιχειρησιακό σχεδιασμό και τη συνεργασία όλων των συναρμόδιων φορέων. (επικοινωνία με Υπουργεία, νοσοκομείο, κέντρο υγείας, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση κλπ).
- Δίνει πληροφορίες στα ηλεκτρονικά η/και στα τηλεφωνικά αιτήματα των πολιτών.
- Αναλαμβάνει την προμήθεια των αντισηπτικών, απολυμαντικών αλλά και λοιπών προμηθειών π.χ μάσκες γάντια και τη διάθεση τους στα σημεία αναφοράς.
- Γνωρίζει όλα τα νομοθετήματα που αφορούν σε κατεπείγοντα μέτρα και αφορούν στο αφορά το θέμα του κορονοϊού και ενημερώνει οποιονδήποτε αιτείται ενημέρωσης.
- Συγκεντρώνει και διαθέτει όλα τα έντυπα ιχνηλασίμοτητας των δημοτικών κτηρίων και των νομικών προσώπων.
- Συνεργάζεται άμεσα με τη επιτροπή προστασίας του κορωνοϊού η οποία έχει συγκροτηθεί με απόφαση Δημάρχου.
Το Ειδικό Γραφείο θα στεγάζεται στο 3ο όροφο, στο Νέο Δημαρχείο, Αθηνών 99, Καλαμάτα.
Τα άτομα που θα απασχοληθούν στο τμήμα καταγράφονται ως ακολούθως:
- Νταμάτη Μαρία:Γενική Γραμματέας Δήμου, έλεγχος και γενικός συντονισμός
- Φειδάς Αθανάσιος: Επόπτηςδημόσιας υγείας, αναφορά των περιπτώσεων παραβίασης των μέτρων πρόληψηςστη δημοτική αστυνομία.
- Χατζηαγγελής Αναστάσιος: Υπεύθυνοςγια τυχόν θέματα άμεσης επέμβασης για καθαρισμό ή απολύμανση σε περίπτωση κρούσματος.
- Χρυσανθακόπουλος Κωνσταντίνος: Υπεύθυνος πολιτικής προστασίας.
- Άστρη Μαυρέα – Κωνσταντίνος Τσερεντζούλιας: Καταγραφή των δελτίων τύπου και ανάρτηση της ενημέρωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο site του Δήμου.
- Τριανταφυλλίδη Βασιλική: Συγκέντρωση αιτημάτων για τα σχολεία, συντονισμός καθαριστριών, γενικότερα θέματα παιδείας.
- Μαραβά Γεωργία: Διαχείριση προσωπικού ΚΔΑΠ.
- Γεωργακίλας Δημήτριος: Υπεύθυνος οχημάτων σε περίπτωση άμεσης παρέμβασης σε περίπτωση κρούσματος κορονοϊού.
- Παπαγεωργίου Φωτεινή Μαρία: Υπεύθυνη προμηθειών και παραγγελιών.
- Χανδρινού Αικατερίνη: Διαχείριση προμηθειών.
- Μαλαβάζος Κωνσταντίνος/ Διονυσόπουλος Βασίλειος: Τεχνική υποστήριξη καθόλη τη διάρκεια λειτουργίας του κέντρου.
Η στελέχωση θα γίνει από 4 διοικητικούς υπαλλήλους, οι οποίοι θα προέρχονται από τα ΚΔΑΠ που έχουν έρθει στο δήμο σε βάρδιες των 2 ατόμων.
Η προαναφερόμενη απόφαση θα τροποποιείται ανάλογα με τις ανάγκες τους Δήμου και σε συνέχεια των εξελίξεων και συνθηκών της χώρας.