Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εδώ και οκτώ μήνες δεν έπραξε απολύτως τίποτα για τη διασφάλιση των κατάλληλων συνθηκών λειτουργίας των μονάδων Ειδικής Αγωγής σε κατάσταση πανδημίας.
Έστω και τώρα όμως, από τη στιγμή που τα σχολεία Ειδικής Αγωγής παραμένουν ανοιχτά, οφείλουν:
- Να παράσχουν δωρεάν τεστ για μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς
- Να μειώσουν τον αριθμό των μαθητών και μαθητριών ανά τμήμα
- Να αυξηθούν τα δρομολόγια, για να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών και μαθητριών στα μέσα μεταφοράς.
Στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας φοιτούν 49 μαθητές και μαθήτριες, που στην πλειοψηφία τους μεταφέρονται με ταξί. Εν μέσω πανδημίας στοιβάζονται σε ένα ταξί 3 και 4 μαθητές/-τριες. Γιατί γι’ αυτούς δεν ισχύει ότι και για τους άλλους πολίτες σύμφωνα με αυτά που θεσμοθετήθηκαν τελευταία; Η στήριξη των μαθητών με Ειδικές Ανάγκες δεν είναι πεταμένα λεφτά.
Πώς θα τιμήσει η περιφέρεια Πελοποννήσου την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία; Θα εγκρίνει περισσότερα δρομολόγια για τη μεταφορά των μαθητών; Θα παράσχει δωρεάν τεστ;
Κάθε άνθρωπος θέλει να κοιτά ψηλά, να οραματίζεται και να προσπαθεί ν’ αγγίξει το όνειρό του. Κάποιοι όμως έχουν μικρότερα φτερά και νιώθουν διαφορετικοί. Παρ’ όλα αυτά μπορούν κι’ αυτοί ν’ ανέβουν ψηλά, αρκεί να έχουν δίπλα τους ανθρώπους για να τους μάθουν τον τρόπο ν’ ανοίγουν τα φτερά τους.
Η περιφέρεια Πελοποννήσου θα σταθεί άραγε δίπλα τους;
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ