Η διαχείριση – λειτουργία του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας ανατέθηκε στην Κοινωφελή Επιχείρηση “Φάρις” -με απόφαση του Δημάρχου Παν. Νίκα- μέχρι την υπογραφή του χρησιδανείου μεταξύ του Δήμου και της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Συγκεκριμένα η απόφαση προβλέπει:
- Αναθέτουμε τη διαχείριση — λειτουργία του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας – και μέχρι την υπογραφή του χρησιδανείου μεταξύ του Δήμου και της Κ.Ε. ΦΑΡΙΣ – στην Κ.Ε. ΦΑΡΙΣ.
- Το Διοικητικό Συμβούλιο της Κ.Ε. ΦΑΡΙΣ καλείται να αποφασίσει άμεσα για το κόστος παραχώρησης των χώρων του Μεγάρου Χορού σε τρίτους για τη διοργάνωση συνεδρίων, καλλιτεχνικών ή εν γένει πολιτιστικών εκδηλώσεων.
- Το Διοικητικό Συμβούλιο της Κ.Ε. ΦΑΡΙΣ έχει την υποχρέωση να επιμερίσει καθήκοντα στο Διευθυντή και το Διοικητικό Προσωπικό της Επιχείρησης, όσον αφορά στην κατάρτιση του Προγράμματος Εκδηλώσεων και τη διοικητική υποστήριξη του Μεγάρου Χορού.
- Ο Διευθυντής Τ.Υ. του Δήμου, στον οποίο κοινοποιείται η παρούσα, έχει την υποχρέωση τεχνικής υποστήριξης και επίβλεψης, από τεχνική άποψη, της λειτουργίας του Μεγάρου Χορού.
- Για την παραχώρηση χώρων προς χρήση του Μεγάρου Χορού σε τρίτους, απαιτούνται η κατάθεση αίτησης, αποδεικτικό στοιχείο καταβολής του ορισμένου τιμήματος για την χρήση, υπογραφή συμφωνητικού και απόφαση παραχώρησης, υπογεγραμμένη από το Διευθυντή της Κ.Ε. ΦΑΡΙΣ
- Για την παραχώρηση χώρων του Μεγάρου Χορού για καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη Τριμελούς Επιτροπής που θα αποτελείται από τους τρεις Διευθυντές των Καλλιτεχνικών Σχολών (Ωδείο, Εικαστικά, Χορός), η οποία και θα αποφαίνεται για την ποιότητα των εκδηλώσεων. Για άλλες εκδηλώσεις (συνέδρια κλπ) δεν απαιτείται γνώμη από την ως άνω Επιτροπή.
- To κόστος λειτουργίας του Μεγάρου Χορού θα βαρύνει το δημοτικό προϋπολογισμό και το σχετικό Θέμα να προωθηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο προς ψήφιση (χρησιδάνειο, προγραμματική, τροποποίηση προϋπολογισμού κλπ) με ευθύνη της Κ.Ε. ΦΑΡΙΣ και της Διεύθυνσης Οικονομικών του Δήμου.
- Η απόφασή μας αυτή αναρτάται ατην ιστοσελiδα του Δήμου και κοινοποιείται στο Γραφείο Δημάρχου, στους Αντιδημάρχους Συντήρησης Υποδομών, Υποδομών & Πολεοδομίας Διοίκησης — Ανάπτυξης & Ευρωπαϊκών Θεμάτων και Οικονομίας & Οικονομικών, στον Γενικό Γραμματέα, στις Διευθύνσεις Τεχνικών Υπηρεσιών, Διοικητικών και Οικονομικών και στην Κ.Ε ΦΑΡΙΣ.
Ολόκληρη την Απόφαση μπορείτε να δείτε εδώ.