Με επισκέψεις και βεγγέρες στα Υπουργεία ξεκίνησε και το 2022 ο κ. Νίκας, συνεχίζοντας την αποτυχημένη πολιτική πρακτική που εφάρμοσε τα δυόμιση προηγούμενα χρόνια. Ο κ. Περιφερειάρχης επισκέφθηκε τον Υπουργό Υποδομών κ. Καραμανλή και στη συνέχεια παραχώρησε συνέντευξη τύπου, όπου δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «τα νέα είναι ευχάριστα», αποδεικνύοντας ότι βιώνει μία εντελώς εικονική πραγματικότητα(!)
Ο κ. Νίκας στις συγκεκριμένες δηλώσεις του παρουσιάστηκε ως γραφείο τύπου του Υπουργείου Υποδομών και έκρινε σκόπιμο να μας ενημερώσει για την εξέλιξη του έργου στη Διώρυγα της Κορίνθου με προϋπολογισμό 33.000.000€ (δεν ξέχασε μάλιστα να μας κάνει γνωστό και τον ανάδοχο του έργου). Ένα έργο φυσικά που ουδεμία σχέση έχει με οποιονδήποτε τρόπο η Περιφερειακή Αρχή του κ. Νίκα.
Το ίδιο ακριβώς έπραξε και για το έργο «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη», το σιδηροδρομικό δίκτυο «Κόρινθος – Δερβένι», αλλά και το οδικό τμήμα «Κορυφάσιο – Ρωμανού», όπου επίσης δεν είναι έργα που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας.
Ξαναθυμήθηκε το έργο «Λεύκτρο – Μεγαλόπολη – Αρχαία Ολυμπία», που αυτή τη φορά… οραματίζεται τη χρηματοδότηση του από εθνικούς πόρους αλλά μας εξέπληξε και η νέα «φαντασίωση» του για τον οδικό άξονα «Γύθειο – Κατάκολο».
Αντί να απολογηθεί γιατί μέχρι σήμερα η Περιφέρεια Πελοποννήσου δεν έχει εξασφαλισμένους πόρους για κανένα έργο από το Ταμείο Ανάκαμψης προαναγγέλλει 55.000.000€ για υλοποίηση έργου από τη μελέτη της «Εγνατίας Α.Ε.», ξεχνώντας να πει ότι την συγκεκριμένη μελέτη την παρέλαβε επικαιροποιημένη από την προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή με εξασφαλισμένους πόρους 70.000.000€ περίπου από το Ευρωπαϊκό Ταμείο για την Ενίσχυση της Οδικής Ασφάλειας.
Το μοναδικό έργο απ’ όλα όσα ανέφερε, για το οποίο έχει αρμοδιότητα η Περιφέρεια Πελοποννήσου και ο κ.Νίκας όφειλε να το υλοποιήσει και να το ολοκληρώσει είναι το ενταγμένο έργο στο ΕΣΠΑ «Τζάνε – Καλαμάκι». Το συγκεκριμένο έργο που όπως ομολόγησε ο κ.Νίκας έχει σταματήσει να εκτελείται, το παρέλαβε σε φάση υλοποίησης και μάλιστα το Νοέμβριο του 2019 ανακοίνωνε ότι το έργο θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το Καλοκαίρι του 2020. Το έργο μετά από δυόμιση χρόνια βρίσκεται σε απόλυτο αδιέξοδο, αφού όπως δήλωσε ο ίδιος απαιτούνται συμπληρωματικά άλλα 20.000.000€ για την ολοκλήρωση του.
Σε μια ακόμη μάλιστα επικοινωνία του με την «αγαπημένη» του Υπουργό Πολιτισμού κα.Μενδώνη, το μόνο που κατάφερε είναι… να ελπίζει(!) πως θα βρεθούν οι απαραίτητοι πόροι που απαιτούνται για την ολοκλήρωση και του δεύτερου τμήματος του φυσικού αντικειμένου.
Χωρίς να κάνει καμία απολύτως αναφορά στις ευθύνες του, προσπαθεί να δείξει ως κύριους υπεύθυνους το Υπουργείο Πολιτισμού και τους αρχαιολόγους.
Γιατί κ. Νίκα δεν προτείνετε στην κα Μενδώνη να ακυρώσει την απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) και να επανέλθει το Υπουργείο στην προηγούμενη πρόταση που είχε συμφωνηθεί με την προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή και εξασφάλιζε την ολοκλήρωση του έργου χωρίς επιπλέον χρηματοδότηση, με δεδομένο ότι η Περιφερειακή Αρχή του Πέτρου Τατούλη είχε ήδη διαθέσει πόρους 7.000.000€ περίπου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) για τις ανάγκες των εργασιών που θεωρούσε απαραίτητες η Αρχαιολογική Υπηρεσία;
Καλούμε τον κ. Περιφερειάρχη επιτέλους να σοβαρευτεί και να ασχοληθεί με τα προβλήματα των Πελοποννησίων πολιτών και να σταματήσει τα «ταξιδάκια» του στα Υπουργεία, τα οποία έχουν αποδειχθεί μέχρι σήμερα εντελώς αναποτελεσματικά.
«Όλο θα και θα και θα, πάψε βρε παραμυθά»!
ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ
“ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ”