Την έντονη δυσαρέσκειά του διατυπώνει ο Δήμος Οιχαλίας σε δελτίο τύπου για το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ) στο Μελιγαλά, για το οποίο γνωστοποιείται με σχετική ανακοίνωση στην είσοδό του, ότι θα παραμείνει κλειστό -λειτουργεί δύο φορές την εβδομάδα με έναν υπάλληλο- λόγω αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας.
Το γεγονός αυτό, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου, «προφανώς ήταν η απάντηση της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας στο από 11-6-2020 έγγραφό μας με το οποίο αιτηθήκαμε το αυτονόητο! Να λειτουργήσει και πάλι το ΓΕΦ διότι λόγω της πανδημίας υπολειτουργούσε και για μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν κλειστό».
Στην κατακλείδα του δελτίου τύπου, σημειώνεται: «Απαιτούμε άμεσα την οριστική λύση το οποίο σημαίνει την καθημερινή λειτουργία του Γ.Ε.Φ. Μελιγαλά και την διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του».
Το δελτίο τύπου του Δήμου Οιχαλίας αναφέρει τα εξής:
«Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι για άλλη μια φορά το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Μελιγαλά θα παραμείνει κλειστό λόγω αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας και μάλιστα μετά από σχετική ανακοίνωση στην είσοδο του γραφείου. Προφανώς ήταν η απάντηση της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας στο από 11-6-2020 έγγραφό μας με το οποίο αιτηθήκαμε το αυτονόητο! Να λειτουργήσει και πάλι το ΓΕΦ διότι λόγω της πανδημίας υπολειτουργούσε και για μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν κλειστό.
Η απάντηση στο αίτημά μας ήταν η καθολική απαξίωση του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Μελιγαλά με μόνη ενημέρωση μια απλή ανακοίνωση στην είσοδο του γραφείου. Η αντιμετώπιση αυτή από τους αρμοδίους της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας που όχι μόνο δεν δίνουν την αρμόζουσα σημασία στο ΓΕΦ Μελιγαλά αλλά απεναντίας εφαρμόζουν το αποφασίζουμε και διατάσσουμε και δεν ενημερώνουν ούτε στοιχειωδώς τους πολίτες για τις ενέργειές τους. Οι πολίτες ξεκινούν από την Κοινότητά τους και έρχονται να εξυπηρετηθούν χωρίς να γνωρίζουν ότι είναι κλειστό και επιστρέφουν πίσω.
Για να μετακινηθεί ένας δημότης στην Καλαμάτα, προκειμένου να εξυπηρετηθεί από την Δ.Ο.Υ., χρειάζεται να διανύσει σε πολλές περιπτώσεις περίπου διακόσια (200) χιλιόμετρα και με δεδομένη την ελλιπή συγκοινωνιακή σύνδεση, υφίσταται μεγάλη ταλαιπωρία και αναγκάζεται να επιβαρυνθεί με δυσβάσταχτο κόστος. Οι κάτοικοι του δήμου Οιχαλίας, οι οποίοι ας σημειωθεί ότι ανήκουν στα ασθενέστερα οικονομικά στρώματα, αφού ο πληθυσμός του δήμου μας είναι κατ’ εξοχήν αγροτικός και μεγάλης ηλικίας, πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με τους κατοίκους των άλλων δήμων του νομού, δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας και δεν πρέπει να απαξιώνονται και να ταλαιπωρούνται από τη διοίκηση.
Να σημειωθεί ότι το ΓΕΦ Μελιγαλά ήδη λειτουργεί δύο φορές την εβδομάδα με έναν υπάλληλο. Και τα υπόλοιπα ΓΕΦ του Νομού Μεσσηνίας λειτουργούν σε καθημερινή βάση και μεδιπλάσιο έως τετραπλάσιο προσωπικό από αυτό του Μελιγαλά.
Και ερωτώνται οι αρμόδιοι της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας. Οι υπηρεσιακές ανάγκες της Δ.Ο.Υ. γιατί καλύπτονται μόνο από το γραφείο του Μελιγαλά και όχι από τα άλλα ΓΕΦ; Μήπως έχετε κατατάξει τους κατοίκους του Δήμου Οιχαλίας σε πολίτες κατώτερης κατηγορίας και δεν χρειάζονται την εξυπηρέτηση για φορολογικά θέματα; Δεν θα υιοθετήσουμε καμία πρόσκαιρη απάντηση του τύπου ότι υπάρχουν ανάγκες και για λίγο καιρό θα γίνει αυτό.
Απαιτούμε άμεσα την οριστική λύση το οποίο σημαίνει την καθημερινή λειτουργία του Γ.Ε.Φ. Μελιγαλά και την διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του».