ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ – ΡΙΖΟΜΥΛΟΥ
Ως Γλυφάδα της Καλαμάτας, οραματίζεται τη Μεσσήνη ο δήμαρχός της Γ. Τσώνης, με τετράιχνο δρόμο (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση) και γραμμή τραμ στη μέση, ένα σχέδιο που εκτιμά ότι θα υλοποιηθεί με τη χάραξη του δρόμου Καλαμάτας – Ριζομύλου.
Αυτό αποκάλυψε στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε την Πέμπτη (24.11.2016) στο δημαρχείο της Μεσσήνης σημειώνοντας ότι από την ημέρα που ανέλαβε δήμαρχος «πέραν των άλλων σημαντικών θεμάτων, όπως είναι ο Πάμισος και ο ποδηλατόδρομος, μεγάλη σημασία είχα δώσει και εξακολουθώ να δίνω κι ας μη μιλάω πολλές φορές γι’ αυτό, είναι το τρένο. Θεωρώ ότι η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και του Δήμου είναι η γραμμή του τρένου, Καλαμάτα – Μεσσήνη – Μπούκα».
Συνεχίζοντας είπε ότι ακούγοντας τον υπουργό υποδομών το Σάββατο για τουριστικές γραμμές, «θεωρώ ότι ο Δήμος Μεσσήνης είναι από τους πρώτους που δικαιούται μία γραμμή από αυτές», ενώ πρόσθεσε: «‘Έχω πει στους φίλους μου τους Καλαματιανούς και το φίλο μου το δήμαρχο ότι όραμά μου και επιδίωξή μου δεν είναι να ανταγωνιστώ την Καλαμάτα. Όραμά μου είναι να γίνω Γλυφάδα της Καλαμάτας κάτι που μπορεί να γίνει.
Για το δρόμο Καλαμάτας – Ριζομύλου είπε ότι απαιτείται να γίνει ένας ασφαλές οδικό δίκτυο, άσχετά αν γίνει νέα χάραξη ή επιλεγούν βελτιώσεις στον υφιστάμενο δρόμο. Σημείωσε πάντως ότι «η εκτίμησή μου και οι πληροφορίες μου είναι ότι η μελέτη θα περιλαμβάνει στο σκέλος από την Καλαμάτα μέχρι το Ριζόμυλο, ένα τετράιχνο δρόμο, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και τη γραμμή του τραμ στη μέση. Εγώ πιστεύω θα δημιουργηθεί μια μικρή Αττική Οδός».
Όπως είπε ο δήμαρχος «ετοιμάζεται μια μελέτη από τον Μωρέα, η οποία είναι σχεδόν έτοιμη. Αυτή τη μελέτη δεν την έχω δει. Αλλά από την 2008 έχω διατυπώσει μια άποψη. Δεν είμαι αρνητικός με κανένα δρόμο, ούτε με την καινούργια χάραξη, ούτε με την παλιά. Εκείνο που με ενδιαφέρει, όπως άλλωστε όλους τους πολίτες, είναι να μπορώ να πάω στον προορισμό μου με ασφάλεια. Επομένως, αν θα γίνει βελτίωση του υφιστάμενου δικτύου, ή νέα χάραξη, δεν είναι το καθοριστικό. Είχα βέβαια αντιρρήσεις το 2008. Είχα πει δηλαδή, και λόγω της επαγγελματικής απασχόλησής μου με τα έργα, ότι το κόστος του δρόμου είναι μεγάλο, αν βρεθούν τα λεφτά, καλώς. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου το κόστος των 180 εκατ. Ευρώ που απαιτεί το έργο, αρκούν να φτιάξουμε όλο το οδικό δίκτυο του Νομού.
Στις συζητήσεις που είχα στο υπουργείο έβαλα 3 κάθετους άξονες: Να πηγαίνει ο κόσμος με ασφάλεια στη Μπούκα, στην παραλία της Ανάληψης και στη Βελίκα. Οι θέσεις μας έγιναν πλήρως αποδεκτές, σύμφωνα με πληροφορίες μας. Θεωρώ ότι η λύση που θα επιλεγεί τελικά για το δρόμο θα είναι πάρα πολύ καλή και θα καλύπτει τα συμφέροντα και τις ανάγκες όλου του παραλιακού μετώπου».