Στο Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» που «τοποθέτησε τη Μεσσηνία μας στην καρδιά του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη», στο Διεθνές Κέντρο Αεροπορικής Εκπαίδευσης «που σηματοδοτεί την αλλαγή σελίδας στην εκπαίδευση των Ικάρων και μετατρέπει την 120 ΠΕΑ σε «σύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο», στον οδικό άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, έργο του οποίου την πατρότητα διεκδίκησε, αναφέρθηκε ο πρ. πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς, μιλώντας σήμερα το απόγευμα στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης του οδικού αξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, στην Καλαμάτα. Ακόμα ανέφερε ότι μέσα από τις “Κτιριακές Υποδομές” τρέχουν 7,5 εκατ. ευρώ παρεμβάσεις για έργα στη Μεσσηνία
«Θα σας πω κάτι για το πώς αισθάνομαι για τον τόπο μου. Για την Ελλάδα μας. Που έχει τα ίδια αρχικά με τις ταυτόσημες με αυτήν, έννοιες αλλά και έγνοιες. Ελλάδα, ελευθερία, ελπίδα. Λέξεις που αυτή η γη, η γη της Μεσσηνίας, έχει βαφτίσει μέσα της βαθιά. Πήρε τον σπόρο της μιας, και, καλλιέργησε την άλλη για να προχωρήσει. Έθρεψε εδώ την Ελευθερία και την Ελπίδα. Αυτή είναι η Μεσσηνία, αυτή και η Ελλάδα. Αυτοί είναι οι άνθρωποί της, άνθρωποι που μετρούν τον χρόνο με τους χτύπους της καρδιάς.
Και σας μιλάω για αυτά, γιατί πρέπει να ξέρουμε πού πατάμε, πού ριζώνουμε, για να ξέρουμε πού θα πάμε. Κι αυτός εδώ ο τόπος δείχνει το δρόμο.
Φίλες και φίλοι βρισκόμαστε σήμερα εδώ σε ένα αεροδρόμιο που φέρει το όνομα ενός μεγάλου ανθρώπου κι ευεργέτη της Μεσσηνίας, του αείμνηστου Βασίλη Κωσταντακόπουλου. Ένα έργο που κάθε χρόνο σπάει κυριολεκτικά ρεκόρ αφίξεων, ένα αεροδρόμιο που τοποθέτησε τη Μεσσηνία μας στην καρδιά του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη. Γιατί, ναι, αυτή είναι η αλήθεια! Σήμερα η πατρίδα μας η Μεσσηνία είναι τουριστικός προορισμός, είτε από το εξωτερικό είτε κι από το εσωτερικό. Κι αυτό αποδεικνύεται συν τoις άλλοις κι από τον αριθμό των νέων επιχειρήσεων που έχουν εδώ ιδρυθεί την τελευταία 5ετία: περισσότερες από 2.500 επιχειρήσεις έχουν αρχίσει δραστηριότητα στο νομό Μεσσηνίας! Αυτές οι επιχειρήσεις στον μεγάλο τους όγκο αναφέρονται στον τουρισμό και στην παροχή υπηρεσιών, αλλά δείχνουν και την στροφή σε επιχειρήσεις αγροτικών εκμεταλλεύσεων και μεταποίησης. Οι επενδύσεις που εξελίσσονται και το ενδιαφέρον που υπάρχει για την περιοχή, είναι πραγματικά συναρπαστικό. Παράγει τον πιο ψηλό πολλαπλασιαστή ανάπτυξης!
Μιας και είμαστε στο αεροδρόμιο, να τονίσω ότι κομβικής σημασίας είναι ότι στην Καλαμάτα ολοκληρώνονται με ταχύτατους ρυθμούς οι εργασίες για το Διεθνές Κέντρο Αεροπορικής Εκπαίδευσης και μέσα στο Μάιο φθάνουν στην 120 ΠΕΑ τα δυο καινούρια σύγχρονα εκπαιδευτικά αεροσκάφη M346 που σηματοδοτεί την αλλαγή σελίδας στην εκπαίδευση των Ικάρων μας. Η 120 ΠΕΑ γίνεται έτσι σύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο, με συνολικά 10 εκπαιδευτικά αεροσκάφη που θα παραληφθούν το επόμενο διάστημα.
Τώρα για τον δρόμο! Θυμηθείτε: Την περίοδο 2012 – 2014 προωθήθηκε πράγματι με ταχείς ρυθμούς, από την τότε κυβέρνηση, η ωρίμανση των μελετών του Οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη. Στα πλαίσια αυτά, ολοκληρώθηκαν σε ελάχιστο χρόνο οι απαιτούμενες Προμελέτες και εγκρίθηκαν οι Περιβαλλοντικοί Όροι, για το μεγαλύτερο μέρος του άξονα και συγκεκριμένα για τα τμήματα Ριζόμυλος – Πύλος και Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους 33 χλμ. Επίσης εκείνη την περίοδο στην Κυβέρνησή μας, εκπονήθηκαν οι μελέτες και εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την κατασκευή της Παράκαμψης Πύλου ενός πολύ σημαντικού έργου που έχω την διαβεβαίωση ότι θα προγραμματιστεί άμεσα και θα υλοποιηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να είναι ολοκληρωμένη η κατασκευή του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη. Αυτός ο άξονας είναι η τελική επιλογή. Άλλο χρόνο δεν έχουμε να χάσουμε και δεν μπορούμε.
Χάρις στη σημαντική αυτή προσπάθεια έγινε σήμερα δυνατή η υπογραφή της σύμβασης σήμερα από την κυβέρνηση μας, την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Με την ευκαιρία αυτή να τονίσω ότι δική μας κυβέρνηση ήταν, πάλι, αυτή που επανεκκίνησε, στα τέλη του 2013 τα βαλτωμένα έργα των αυτοκινητοδρόμων που είχαν σταματήσει τρία ολόκληρα χρόνια εξ αιτίας της κρίσης αλλά και του λαϊκισμού της περιόδου 2010-2011 που εκδηλώθηκε με πολλές μορφές, όπως, για παράδειγμα, με το κίνημα “δεν πληρώνω”. Η κυβέρνησή μας ήταν αυτή που δημοπράτησε το 2014 και την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, την οποία κατά άφρονα τρόπο ακύρωσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με τα γνωστά καταστροφικά αποτελέσματα που έφεραν το έργο μια δεκαετία πίσω.
Κοιτάξτε, σήμερα όμως η Ελλάδα διαθέτει σήμερα ίσως το πλέον σύγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη με σημαντικά οφέλη τόσο ως προς τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, όσο και για την ανάπτυξη. Και δεν είναι μόνο αυτά, τα μεγάλα έργα. Είναι και τα “μικρά”! Ενδεικτικά, μόνο να πω ότι μέσα από τις “Κτιριακές Υποδομές” τρέχουν 7,5 εκατ. ευρώ παρεμβάσεις. Σε Μεθώνη, σε Πύλο, σε Καλλιθέα, σε Βέργα, σε ‘Αμφεια, στη Μεσσήνη, μεγάλες παρεμβάσεις σε Καλαμάτα, το Πολυκλαδικό και Μελιγαλά το εκεί γυμνάσιο. Φτιάχνουμε τα σχολειά μας για τα παιδιά μας. Και βάζουμε και άλλα μπροστά. Δημοπρατείται μέσα στο Μάιο το νέο Ειρηνοδικείο στην Πύλο και σας λέω πως έρχεται και μια ακόμη μεγάλη παρέμβαση με τη μελέτη για το Δικαστικό Μέγαρο της Καλαμάτας. Παντού, σε κάθε γωνιά παλεύουμε για τον τόπο μας. Κι αυτά τα έργα τα υλοποιεί η σημερινή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας!.
Γιατί, είμαστε εμείς, η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, η παράταξη των μεγάλων έργων και των μεγάλων αποφάσεων, η παράταξη που δείχνει τον έναν και μόνο δρόμο που έχει η χώρα: τον δρόμο της προόδου, τον δρόμο της ελπίδας, τον δρόμο της προκοπής, και τον δρόμο της ανάπτυξης!».