Η οργάνωση των διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στο πλαίσιο της εφαρμογής από εφέτος του ψηφιακού συστήματος ανταλλαγής εγγράφων ΙΡΙΔΑ, καθώς και του διπλογραφικού συστήματος, αποτέλεσε αντικείμενο τηλεδιάσκεψης που ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας είχε το πρωί σήμερα, Δευτέρα 4 Ιανουαρίου, με τις Διευθύνσεις Διοικητικού – Οικονομικού των 5 Περιφερειακών Ενοτήτων.
Όπως σημείωσε ο περιφερειάρχης, απευθυνόμενος στους χωρικούς αντιπεριφερειάρχες και τα υπηρεσιακά στελέχη που μετείχαν στην τηλεδιάσκεψη, η εφαρμογή από εφέτος διπλογραφικού συστήματος στην Περιφέρεια θα παρέχει την αναγκαία πιστοποίηση και διαφάνεια στη διαχείριση των οικονομικών.
Ο περιφερειάρχης, εξ άλλου, έδωσε εντολή να δημιουργηθεί σε όλες οι υπηρεσίες τμήμα εσόδων / ταμειακή υπηρεσία, που μέχρι τώρα δεν υπήρχε.
Παράλληλα, ο Π. Νίκας γνωστοποίησε ότι ξεκινά περί τις 15 Ιανουαρίου και το ψηφιακό πρόγραμμα ανταλλαγής εγγράφων ΙΡΙΔΑ, το οποίο -όπως τόνισε- “αποτελεί στοιχείο του επιτελικού κράτους”.
Μεταξύ άλλων θεμάτων, ο περιφερειάρχης επανέλαβε ότι θα δίνονται βεβαίως υπερωρίες, “όμως μόνο με προέγκριση, προκειμένου να υπάρχει και η δυνατότητα ελέγχου”.
Τέλος, ο Π. Νίκας γνωστοποίησε ότι υπάρχει πρόθεση να ανανεωθούν -καθ’ όλη την διάρκεια της πανδημίας- οι πρόσφατα ολοκληρωθείσες τετράμηνες συμβάσεις, προσθέτοντας ότι το θέμα αυτό θα έλθει στην Οικονομική Επιτροπή προς συζήτηση και έγκριση.