«Η επιτυχής έκβαση αυτής της μαζικής διεκδίκησης αποτέλεσε όμως ευκαιρία για τη δημοτική αρχή για φωτογραφίσεις δημάρχου και αντιδημάρχων», αναφέρει σε ανακοίνωση παρέμβαση του για την έναρξη της συγκοινωνίας Καλαμάτας – Νοσοκομείου με το Αστικό ΚΤΕΛ, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, Μανώλης Μάκαρης και διερωτάται: «Και εδώ τίθεται το ερώτημα: είναι συνετό να στήνει επικοινωνιακές φιέστες η δημοτική αρχή που μέχρι πρότινος ολιγωρούσε;». Ακόμα ο κ. Μάκαρης επισημαίνει: «Καλό θα είναι αντί να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί επικοινωνιακά ένα τέτοιο θέμα, να συλλογιστεί τις διαχρονικές της ευθύνες και να αναθεωρήσει την μέχρι σήμερα στάση της που όχι μόνο δεν υπήρξε θετική αλλά προέβαλλε προσκόμματα σε οποιαδήποτε πρόταση για ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης μας».
Η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Εκφράζουμε την ιδιαίτερη ικανοποίηση για την επέκταση της αστικής λεωφορειακής γραμμής έως το Νοσοκομείο της Καλαμάτας. Η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή αποτελούσε ήδη από την αρχή της λειτουργίας του Νοσοκομείου αίτημα των πολιτών και συνεχής επιδίωξη των εργαζομένων σε αυτό. Και όσο και εάν είναι αυτονόητο το αίτημα της αστικής συγκοινωνιακής σύνδεσης του Νοσοκομείου με την πόλη και αυτονόητη η ανάγκη της κάλυψης αυτού του συγκοινωνιακού κενού, έπρεπε, μετά από 15 ολόκληρα χρόνια απραξίας, να αποτελέσει μια από τις συνεχείς διεκδικήσεις του σωματείου των εργαζομένων στο Νοσοκομείο και του σωματείου των νοσοκομειακών γιατρών αλλά και προτεραιότητα της Δημοτικής μας Παράταξης «Ανοιχτός Δήμος- Ενεργοί Πολίτες» καθώς με δική μας πρόταση ετέθη το θέμα για πρώτη φορά στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας στις 30/12/2014.
Η επιτυχής έκβαση αυτής της μαζικής διεκδίκησης αποτέλεσε όμως ευκαιρία για τη δημοτική αρχή για φωτογραφίσεις δημάρχου και αντιδημάρχων. Και εδώ τίθεται το ερώτημα: είναι συνετό να στήνει επικοινωνιακές φιέστες η δημοτική αρχή που μέχρι πρότινος ολιγωρούσε; Καλό θα είναι αντί να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί επικοινωνιακά ένα τέτοιο θέμα, να συλλογιστεί τις διαχρονικές της ευθύνες και να αναθεωρήσει την μέχρι σήμερα στάση της που όχι μόνο δεν υπήρξε θετική αλλά προέβαλλε προσκόμματα σε οποιαδήποτε πρόταση για ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης μας.
Προς αυτή την κατεύθυνση έχουμε προτείνει την ανάπτυξη ενός δικτύου αξιόπιστης αστικής συγκοινωνίας που θα καλύπτει όλες τις γειτονιές της Καλαμάτας αλλά και τις παρακείμενες δημοτικές ενότητες (Βέργα, Μικρή Μαντίνεια) έτσι ώστε τα μέσα μαζικής μεταφοράς να αποκτήσουν τη θέση που τους ταιριάζει σε μια σύγχρονη πόλη».