Η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα μετάσχει με δικό της περίπτερο σε δύο διεθνείς εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν τον επόμενο μήνα (Μάρτιο) και απευθύνει προσκλήσεις προς τα Επιμελητήρια και τις επιχειρήσεις μέλη τους να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για συμμετοχή τους σε αυτές.
Η μία αφορά τη Διεθνή Εκθεση Τροφίμων και Ποτών Food Expo, που θα γίνει στην Αθήνα (Metropolitan Expo Αττικής) το τριήμερο 7 με 9 Μαρτίου και η δεύτερη αφορά την Διεθνή Τουριστική Έκθεση Βερολίνου (ITB) που θα πραγματοποιηθεί στη γερμανική πρωτεύουσα το χρονικό διάστημα από 4 μέχρι και 8 του ίδιου μήνα.
Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, θα πρέπει έως και την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους αποστέλλοντας σχετική αίτηση στο e-mail: [email protected].
Σημειώνεται ότι για την επιλογή των επιχειρήσεων που θα συμμετέχουν θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, η οποία θα είναι βασισμένη στο διαθέσιμο χώρο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αλλά και στην εκπροσώπηση όσο το δυνατό περισσότερων Περιφερειακών Ενοτήτων.
Η FOOD EXPO ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
H Περιφέρεια Πελοποννήσου θα συμμετάσχει στην Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Food Expo που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από 7 έως 9 Μαρτίου 2020, στο Metropolitan Expo Αττικής. Σκοπός της Περιφέρειας, με την παρουσία της σε ευρέως αναγνωρισμένες εκθέσεις, είναι να προβάλλει και να προωθήσει τον αγροτοδιατροφικό τομέα της και παράλληλα, να συμβάλλει στη δημιουργία σημαντικών ευκαιριών για τους συμμετέχοντες, με την σύναψη εμπορικών συμφωνιών.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα καλύψει το μεγαλύτερο μέρος (70%) της συμμετοχής για την ενοικίαση, κατασκευή και σχεδίαση του ομαδικού περιπτέρου. Το υπόλοιπο αυτής, το ύψος της οποίας θα εξαρτηθεί από το ποσοστό συμμετοχής των επιχειρήσεων, θα επιβαρύνει τους εκθέτες.
H Eκθεση Food Expo κατάφερε να ανέλθει στην κορυφή των εκθέσεων για τον κλάδο των Τροφίμων και των Ποτών στην Ελλάδα αλλά και να αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες και πιο επιδραστικές Εκθέσεις στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Με στρατηγικές κινήσεις σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα απέκτησε διεθνή εμβέλεια, συμβάλλοντας σημαντικά στην ενίσχυση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των ελληνικών επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας.
Προσελκύοντας εκθέτες αλλά και αγοραστές από περισσότερες από 80 χώρες, μετατρέπει το Metropolitan Expo, όπου πραγματοποιείται, σε ένα πολυπολιτισμικό εμπορικό φόρουμ. Ενδεικτικά, στην διοργάνωση του 2019 οι διεθνείς επισκέπτες ήταν περισσότεροι από 3.500 ενώ οι ξένοι εκθέτες ήταν 250 από 33 διαφορετικές χώρες. Παράλληλα, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις σχετικά με την φετινή διοργάνωση, το 2020, αναμένεται να επισκεφτούν την έκθεση 5.000 διεθνείς επισκέπτες από 85 χώρες και να συμμετάσχουν 300 ξένοι εκθέτες από 38 χώρες.
Η ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (ITB)
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα συμμετάσχει μέσω του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση Βερολίνου (ITB), που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο από 4 έως 8 Μαρτίου 2020. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει θέσει ως προτεραιότητα την ανάδειξη της Πελοποννήσου ως τουριστικό προορισμό, αλλά και την καθιέρωση των ποιοτικών προϊόντων της στη συνείδηση του καταναλωτή. Η προβολή του προορισμού της Πελοποννήσου με την ποικιλομορφία που τη διακρίνει και τις υψηλού επιπέδου τουριστικές υποδομές της συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση του εισερχόμενου στην περιοχή τουρισμού και στην τόνωση της υπεραξίας της πελοποννησιακής οικονομίας. Η γερμανική αγορά αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική αγορά εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο.
Η Διεθνής Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ITB) παρουσιάζει ολόκληρο τον τομέα του ταξιδιού: χώρες, προορισμοί, διοργανωτές, συστήματα κρατήσεων, μεταφορείς, ξενοδοχεία και όλους εκείνους που θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους ευχάριστες στιγμές στις διακοπές τους. Η ΙΤΒ είναι η έκθεση στην οποία παρουσιάζονται οι νέες τάσεις και φιλοσοφίες του κλάδου του τουρισμού, καθώς και όλες οι δυνατότητες συνεργασίας. Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού 2019 συνολικά συμμετείχαν 10.000 εκθέτες από 181 χώρες, ενώ την έκθεση επισκέφτηκαν 160.000 επισκέπτες με στόχο τη δικτύωση και την επίτευξη επαγγελματικών συμφωνιών.