ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΝ. ΝΙΚΑ
«Ο συγκερασμός και η κοινή συνισταμένη αποτελούν την προσφορότερη λύση» για την οδό Ναυαρίνου, όπως δήλωσε ο δήμαρχος Παν. Νίκας, αποφεύγοντας να δώσει μια λύση που υποστηρίζει ο Τεχνικός κόσμος, αλλά και η μελέτη του κυκλοφοριολόγου Κ. Ζέκκου του 2009 και στηριζόμενος στο “βλέπουμε και κάνουμε”. Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για την ανάπλαση της παραλιακής οδού, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Οι απόψεις των εκπροσώπων του τεχνικού κόσμου για πεζοδρόμηση της οδού Ναυαρίνου είναι, ασφαλώς, απολύτως σεβαστές, όμως η πεζοδρόμηση αυτού του βασικού δρόμου συνδέεται και με τις απόψεις άλλων επαγγελματικών τάξεων και ιδιαίτερα των καταστηματαρχών υγειονομικού ενδιαφέροντος, που δραστηριοποιούνται στη Ναυαρίνου, αλλά και των κατοίκων. Προφανώς, ο συγκερασμός και η κοινή συνισταμένη αποτελούν την προσφορότερη λύση».
Ειδικότερα, ο κ. Νίκας, απαντώντας σήμερα Μεγάλη Πέμπτη (13 Απριλίου 2017), σε ερώτηση για την ανάπλαση της οδού Ναυαρίνου και, γενικότερα, για την αναβάθμιση της παραλιακής ζώνης μέσω του προγράμματος Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη, ο Δήμαρχος δήλωσε τα εξής:
- Η Δημοτική Αρχή ενέταξε την παραλιακή ζώνη στο πρόγραμμα Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη ως ένα από τα δύο σημεία παρέμβασης στην Καλαμάτα (το άλλο είναι το Ιστορικό Κέντρο), κάτι που αποδεικνύει το αμέριστο ενδιαφέρον της για την περιοχή
- Στο σχεδιασμό της αναβάθμισης εντάσσονται η οδός Πλαστήρα, η Ψαρών, η Μιαούλη, η Τσαμαδού, η Ναυαρίνου, καθώς και η διάνοιξη της οδού Βουλγαροκτόνου μέχρι την Κρήτης
- Δυστυχώς, τα προβλήματα με το master plan του λιμένα δεν επιτρέπουν σχεδιασμό για παρεμβάσεις νότια της Ναυαρίνου
- Οι απόψεις των εκπροσώπων του τεχνικού κόσμου για πεζοδρόμηση της οδού Ναυαρίνου (εδώ) είναι, ασφαλώς, απολύτως σεβαστές, όμως η πεζοδρόμηση αυτού του βασικού δρόμου συνδέεται και με τις απόψεις άλλων επαγγελματικών τάξεων και ιδιαίτερα των καταστηματαρχών υγειονομικού ενδιαφέροντος, που δραστηριοποιούνται στη Ναυαρίνου, αλλά και των κατοίκων. Προφανώς, ο συγκερασμός και η κοινή συνισταμένη αποτελούν την προσφορότερη λύση.
Ως συνισταμένη, και πάντοτε καταρχήν, μπορεί να θεωρηθεί η μονοδρόμηση, με αποκλεισμό της στάθμευσης μέχρι την Ακρίτα και περιορισμό της μέχρι τη Βουλγαροκτόνου.
Για όλα αυτά, όμως, ας περιμένουμε την κυκλοφοριακή μελέτη και τα συμπεράσματά της. Μέχρι τότε, καλές είναι οι απόψεις που ακούγονται και γράφονται, τις οποίες ο Δήμος συγκεντρώνει και μελετά.
Οι θέσεις του messinia24 για την ανάπλαση της οδού Ναυαρίνου εδώ.