Ο κ. Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου αφού έφερε κρυφά δυο φορές για απόφαση στο ΠεΣυ την απαγόρευση κυκλοφορίας στο δρόμο Τρίπολης-Σπάρτης των φορτηγών πάνω από 3,5 τόνους, και το απέσυρε μόλις κατάλαβε ότι θα τον έπαιρναν με τις πέτρες, «ανακάλυψε» ότι απαγορεύεται το Δημόσιο να κατασκευάσει, να λειτουργήσει ή να αναβαθμίσει άλλη οδό ανταγωνιστική με την οδό Λεύκτρο-Σπάρτη ή τον Μορέα γενικότερα.
Όμως αυτός ο όρος υπάρχει στη σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ εδώ και 12 χρόνια.
Όπως υπάρχει στη σύμβαση παραχώρησης και η εγγυημένη ποσότητα κυκλοφορίας αυτοκινήτων στον ιδιωτικό πλέον δρόμο του Μορέα, με βάση την οποία πλήρωσε το Δημόσιο δηλαδή ο λαός για το εξάμηνο Σεπτέμβρης 2018-Φλεβάρης 2019 άλλα 5,5 εκατομμύρια ευρώ στο Μορέα. Είναι κάτι ανάλογο με την εγγυημένη ποσότητα των 150.000 τόνων σκουπίδια στη ΤΕΡΝΑ που προβλέπει η αντίστοιχη ΣΔΙΤ την οποία ακόμα και με παρανομίες, με φωτιά και με σίδερο προωθούν οι δυνάμεις της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Οι εργαζόμενοι έχουν νου και γνώση. Θα τους καταδικάσουν στις επόμενες εκλογές.
Θα ισχυροποιήσουν παντού το ΚΚΕ στους Δήμους στη Περιφέρεια, στη Βουλή και στην Ευρωβουλή, που είναι σταθερά κατά των ΣΔΙΤ, των συμβάσεων παραχώρησης ή όπως αλλιώς βαφτίζουν την παράδοση των δρόμων, των αεροδρομίων, των λιμανιών γενικά των υποδομών στο μεγάλο κεφάλαιο.
Ο Επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης
και υποψήφιος Περιφερειάρχης
Νίκος Γόντικας