Στις 18 και 19 Μαΐου 2023 πραγματοποιήθηκε στο Παλέρμο της Ιταλίας η 3η Διακρατική Συνάντηση των εταίρων του προγράμματος «Fostering green social innovation and social entrepreneurship in school education – INITIATION». Εκτός από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, που είναι ο συντονιστής του έργου, στην συνάντηση μετείχαν με εκπροσώπους τους και οι παρακάτω φορείς:
- Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
- Πανεπιστήμιο Πατρών
- Centro Per Lo Sviluppo Creativo Danilo Dolci – Ιταλία
- Consiglio Nazionale Delle Ricerche – Ιταλία
- Vändra Gymnasium – Εσθονία
- Centre for Advancement of Research and Development in Educational Technology Ltd – Cardet – Κύπρος
- The Junior and Senior School – Κύπρος
Διοργανωτής της 3ης Διακρατικής Συνάντησης του προγράμματος «Initiation» ήταν το Centro Per Lo Sviluppo Creativo Danilo Dolci –CSC στο Παλέρμο, ως εταίρος από την φιλοξενούσα χώρα. Επίσης η CSC ήταν υπεύθυνη για την 4ήμερη εκπαίδευση από τις 15 έως τις 18 Μαΐου, 12 εκπαιδευτικών των τεσσάρων σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, οι οποίοι καλούνται να εφαρμόσουν την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος στα σχολεία τους. Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν είναι:
- η μέχρι τώρα πορεία του Προγράμματος,
- η αξιολόγηση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών,
- η λειτουργία της Ψηφιακής Πλατφόρμας και παρουσίαση των mini games
- η παρουσίαση στο προσχέδιο έκδοσης εγχειριδίου των Καθηγητών για την καθοδήγηση της διδασκαλίας στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος
- η χρονική περίοδος που θα γίνει η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος στα σχολεία
Επίσης συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα που πρέπει να γίνουν πριν ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος.
Σημειώνεται ότι το έργο «Initiation» έχει ως στόχο την καλλιέργεια της νοοτροπίας κοινωνικής καινοτομίας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας των μαθητών/τριων ώστε να προσανατολιστούν περισσότερο στην κοινότητα και να συμμετέχουν ενεργά στον σχεδιασμό λύσεων για περιβαλλοντικά προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινωνίες τους.