Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024, από τη 1:30 μ.μ. έως τις 8 το βράδυ, τη «2η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη στην Καλαμάτα» στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης. Η ημερίδα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Καλαμάτας.
Οι εγγραφές μπορούν να πραγματοποιηθούν συμπληρώνοντας απλά την αίτηση συμμετοχής και αποστέλλοντάς την ηλεκτρονικά στο email του ΕΙΕΠ: [email protected].
Η εκδήλωση προσφέρεται από το ΕΙΕΠ χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Με την ολοκλήρωση της Ημερίδας θα γίνει κλήρωση δώρων για όσους θα παραμείνουν ως το πέρας της εκδήλωσης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
13:30 – 14:00 Registration – Welcome Coffee
14:00 – 14:15 Χαιρετισμός Προέδρου Δ.Σ. ΕΙΕΠ, Frank Thibaut
14:15 – 14:20 Χαιρετισμός Αντιδημάρχου Δήμου Καλαμάτας, Γεωργίου Φάβα
14:20 – 14:25 Χαιρετισμός Δημάρχου Δήμου Δυτικής Μάνης, Γεωργίου Χιουρέα
14:25 – 14:30 Χαιρετισμός Προέδρου Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, Ευάγγελου Ξυγκώρου
14:30 – 15:00 Η εμπειρία του πελάτη στην εποχή της ΑΙ
Οι πελάτες μας είναι άνθρωποι, οι συνεργάτες μας είναι άνθρωποι. Επομένως, για να χτίσουμε την WOW εμπειρία πελάτη – ειδικά στην σημερινή εποχή που όλα αλλάζουν – χρειάζεται να γνωρίζουμε πολύ καλά τους ανθρώπους. Τι χαρακτηρίζει την σημερινή κοινωνία; Πώς επηρεάζει η τεχνολογία, η ΑΙ, η κλιματική αλλαγή, η ακρίβεια, και όλες οι σύγχρονες συνθήκες την ζωή, την καθημερινότητα, τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των καταναλωτών; Πώς γεφυρώνεται το χάσμα των γενιών και ποιες στρατηγικές χρειάζεται να επιλέξει σήμερα μια επιχείρηση ώστε να προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία στον πελάτη της;
Εισηγήτρια: Ξένια Κούρτογλου, MSc., Ιδρύτρια Focus Bari, esatisfaction, MEX, Σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης, Resilience Expert, Συγγραφέας
15:00 – 15:30 ΚΠΙΣΝ: Από την προσβασιμότητα στη συμπερίληψη
Καλές πρακτικές προσβασιμότητας και μέθοδοι εξοικείωσης με την κουλτούρα της συμπερίληψης
Εισηγήτρια: Σοφία Ιγνατίδου, Προϊσταμένη Εμπειρίας Επισκεπτών & Προσβασιμότητας
15:30 – 16:00 Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στον επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας του πελάτη. Από τους αλγόριθμους στην πράξη.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη ήδη φέρνει επανάσταση στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σε έναν κόσμο όπου οι αλγόριθμοί της «χορεύουν» με τα δεδομένα.
Ελάτε μαζί μας καθώς θα εμβαθύνουμε στην καρδιά της Εμπειρίας Πελάτη, όπου τα bytes συναντούν την ενσυναίσθηση και θα ανακαλύψουμε τα βήματα για τη διαμόρφωση του ταξιδιού του πελάτη. Από το πρώτο κλικ μέχρι την τελική δημιουργία σχέσης με τον Πελάτη, η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο σιωπηλός μας συνεργάτης, ενορχηστρώνοντας μια συμφωνία Εμπειρίας και Ικανοποίησης.
Εισηγητής: Δημήτρης Γεωργόπουλος, Founder & CEO Rethink Business Lab, Corporate Governance Advisor, CX Advisor, AI Advisor, Co-Founder DPO Academy, cDPO, cCX Expert, cCyber Security Specialist,| cNIST Expert
16:00 – 16:45 Lunch – Networking Break
16:45 – 17:15 Η διαφορά μεταξύ του «έχω ένα e-shop» και του «τρέχω ένα ολοκληρωμένο e-commerce business» είναι στα κέρδη!
Πώς μπορεί ένα απλό e-shop να γίνει ένα ολοκληρωμένο e-commerce project; Την απάντηση δίνει ο e-commerce expert & CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας, όπου τα τελευταία 25 χρόνια δραστηριοποιείται στον χώρο του ecommerce βοηθώντας εμπόρους να μην χάνουν χρήματα από τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα και να κάνουν τη μετάβαση από το στάδιο του «έχω κι ένα e-shop» σε εκείνο του «τρέχω ένα ολοκληρωμένο e-commerce project». Θα παρουσιάσει τις κρίσιμες διαφορές μεταξύ των δύο αυτών σταδίων και πώς αυτές επηρεάζουν τα κέρδη μιας επιχείρησης.
Η ανάπτυξη πελατειακής βάσης, η εφαρμογή προηγμένων στρατηγικών marketing, η σωστή παρουσίαση του προϊόντος και η αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών συνεισφέρουν στην ανάπτυξη και την κερδοφορία μιας on-line επιχείρησης και δημιουργούν ένα επιτυχημένο e-commerce project. Επιτυχημένο, είναι εκείνο που επιστρέφει στον επιχειρηματία το maximum της αξίας του.
Εισηγητής: Θανάσης Καμέας, e-commerce expert, CEO της Plushost
17:15 – 17:30 Ψηφιοποίηση φορολογικών υποχρεώσεων
Μια αναγκαία, χρήσιμη αλλά επώδυνη μετάβαση
Εισηγητής: Παύλος Κρανιώτης, Λογιστής – Φοροτεχνικός
17:30 – 18:30 Είμαστε έτοιμοι για έναν κόσμο με πιο έξυπνες μηχανές από εμάς;
Η Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο έξυπνη και σε θέση να αυτοματοποιήσει πολλές δημιουργικές εργασίες στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Είμαστε έτοιμοι για ένα νέο κόσμο όπου δεν θα είμαστε οι πιο έξυπνοι του πλανήτη; Τι θα μείνει για εμάς να κάνουμε;
Πώς θα μοιράσουμε δίκαια τον πλούτο που θα παράγεται από την Τεχνητή Νοημοσύνη;
Εισηγητές: Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca
Φωτεινή Αγόρη, Data Analyst
18:30 – 18:45 ΜΜΕ και επιχειρήσεις. Μόνο διαφήμιση ή και ενημέρωση;
Μπορεί μια επιχείρηση να έχει «ειδησεογραφικό» ενδιαφέρον;
Μπορεί να πάρει ο πολίτης χρηστικές πληροφορίες, χωρίς να δει καν τη ρεκλάμα μιας επιχείρησης;
Η σχέση που έχουμε συνηθίσει μεταξύ επιχειρήσεων και ΜΜΕ είναι συνήθως αυτή του διαφημιζόμενου και του μέσου που προβάλει τη διαφήμιση. Κάποιες φορές μάλιστα εμείς, ως πολίτες – καταναλωτές αντιμετωπίζουμε και λίγο καχύποπτα αυτή τη σχέση, από την άποψη ότι ο μεν πληρώνεται και ο δε, πληρώνει. Συνεπώς όπου υπάρχει το χρήμα, αφενός πρόκειται για μια καθαρή εμπορική συναλλαγή και αφετέρου για μια «συναλλαγή» .
Εισηγήτρια: Μαρία Τομαρά, Δημοσιογράφος ΕΡΤ Καλαμάτας
18:45 – 19:00 Τι προβλέπει ο νόμος στην Ελλάδα για το whistleblowing
Λύσεις και Προτάσεις για την εφαρμογή του νόμου. Τι λύσεις υπάρχουν αυτήν την στιγμή.
Εισηγήτρια: Marielle Thomas, CEO & Founder Bespectacular.gr, Ταμίας ΔΣ ΕΙΕΠ
19:00 – 19:15 Mobi-connecting experiences – Εξυπηρέτηση πελατών και δημιουργία αυθεντικών εμπειριών
Τρόποι για την εξυπηρέτηση και ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών, αλλά και των εργαλείων που διαθέτει για να βοηθήσει:
- τους επισκέπτες της περιοχής σε ό,τι χρειαστούν, από την οργάνωση του ταξιδιού τους μέχρι την εξερεύνηση της Μεσσηνίας, όταν ήδη βρίσκονται στα μέρη της.
- τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη Μεσσηνία, από την ανάδειξή τους στο πεδίο ενδιαφέροντος των επισκεπτών μέχρι και την αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων ψηφιακών υπηρεσιών τους μέσω των διαδικασιών/εργαλείων που μπορούν οι ίδιες να προσφέρουν στους πελάτες τους
- την ολιστική αντιμετώπιση των επισκεπτών ώστε να μεγιστοποιείται η εμπειρία σύνδεσής τους με την περιοχή της Μεσσηνίας.
Εισηγήτρια: Ιωάννα Μαλούση, Υπεύθυνη Περιεχομένου και Μεταφραστικού Τμήματος mobi.project
19:15 – 19:30 Better Together
Πώς οι συνέργειες μπορούν να έχουν εφαρμογή στην προβολή και προώθηση των καινοτόμων προϊόντων.
Εισηγήτριες: Έλενα Μποζαντζή, Marketing & Sales Director of Kalamata Baked Olives Ιουλία Ξηρογιάννη, Business Development Director of Kalamata Baked Olives
19:30 – 19:45 40 Χρόνια Μεϊδάνης
Η εξυπηρέτηση του πελάτη την εποχή της τεχνολογίας
Εισηγητής: Βασίλης Νικολόπουλος, Regional Sales Manager, Μεϊδάνης
19:45 – 20:00 Κλήρωση δώρων & Κλείσιμο