Ακόμα ένα έργο προσθέτει στο portfolio της η ΣΑΛΦΩ. Σύμφωνα με πληροφορίες, στον διαγωνισμό επιλογής ανεξάρτητου μηχανικού για το μεγάλο οδικό έργο-ΣΔΙΤ Καλαμάτα-Μεθώνη, η ελληνική εταιρεία ανακηρύχθηκε ανάδοχος και θα αναλάβει καθήκοντα με την έναρξη υλοποίησης του έργου.
Πρόκειται για ακόμα ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη του μεγάλου οδικού διαγωνισμού που έχει ξεκινήσει το 2019 και πλέον βρίσκεται σε προσυμβατική περίοδο. Για την ΣΑΛΦΩ είναι ακόμα ένα σημαντικό έργο υποδομής. Πρόσφατα αναδείχθηκε ανάδοχος για το ρόλο του Τεχνικού Συμβούλου στα έργα για τον Τριπλό Κόμβο Σκαραμαγκά, και το τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος του ΒΟΑΚ.
Παράλληλα να θυμίσουμε πως η ΣΑΛΦΩ εκτελεί εδώ και χρόνια χρέη Ανεξάρτητου Μηχανικού για το μεγάλο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης. Παράλληλα συμμετέχει σχεδόν σε όλους τους διαγωνισμούς συμβούλων που τρέχουν αυτοί την εποχή από δημόσιους φορείς.
Ο διαγωνισμός
Ο οδικός άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη έχει μήκος 49 χιλιομέτρων και έχει χαρακτηριστεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ως τμήμα του Δευτερεύοντος Εθνικού Δικτύου της χώρας.
Σε σχέση με την εξέλιξη του διαγωνισμού, αναμένεται η επίσημη ανακήρυξη του ανάδοχου σχήματος ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ για να ξεκινήσει η προσυμβατική περίοδος του έργου.
Θα χρειαστεί να περάσει η σύμβαση προς έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια να παρουσιαστεί στη Βουλή και τελικά να πέσουν οι υπογραφές για να αρχίσει η κατασκευαστική του περίοδος.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο οδικό έργο στην νότια Πελοπόννησο και το δεύτερο μεγαλύτερο για την ευρύτερη περιοχή, πίσω από το Πάτρα-Πύργος. Εφόσον δεν υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις, η σύμβαση ΣΔΙΤ μπορεί να υπογραφεί το πρώτο τετράμηνο του 2023.
Η διάρκεια του ορίστηκε σε 30 χρόνια, τέσσερα εκ των οποίων αφορούν την περίοδο κατασκευής. Το κόστος του έργου με τον αναλογούντα ΦΠΑ στο σύνολο της περιόδου εκτιμήθηκε σε 312,23 εκατ. ευρώ.
Η διάρκεια της σύμβασης της ΣΔΙΤ θα είναι 360 μήνες (30 χρόνια). Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας ή άλλες τμηματικές καταβολές, κατά την περίοδο λειτουργίας.
Πηγή: Ypodomes.gr | Ν. Καραγιάννης