Το Σάββατο, 2 Μαρτίου το 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας και η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας, υποδέχτηκαν στον χώρο του σχολείου τη συγγραφέα Μαρία Σούμπερτ στο πλαίσιο του προγράμματος φιλαναγνωσίας «Αγκαλιά μ’ ένα βιβλίο, η βιβλιοθήκη πάει σχολείο».
Την εκδήλωση χαιρέτισε ο Διευθυντής του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας, Θεμιστοκλής Νταβέας και η Πρόεδρος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας και Αντιδήμαρχος του Δήμου Καλαμάτας, Πιπίνα Κουμάντου. Η συγγραφέας με αφορμή το βιβλίο της «Νερό δε γίνεται» συνομίλησε με τους/τις μαθητές/τριες του 3ου Γυμνασίου και τις καθηγήτριές τους, Αικατερίνη Μπαλαμπάνη και Μάρω Τσακάλου, οι οποίες είχαν εντάξει το βιβλίο της κ. Σούμπερτ στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας που διδάσκουν στη Γ’ Γυμνασίου.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης οι μαθητές/τριες διάβαζαν αποσπάσματα του βιβλίου και έθεταν ερωτήσεις στη συγγραφέα η οποία με τις απαντήσεις της τροφοδοτούσε εποικοδομητικές συζητήσεις γύρω από τη σοβαρότατη υπόθεση της εθελοντικής αιμοδοσίας που ξεπηδά μέσα από τις ιστορίες της παρέας των εφήβων που πρωταγωνιστούν στο βιβλίο. Παράλληλα, η μικροπαραβατικότητα, η χρήση ουσιών, η υπερπροστατευτικότητα των γονιών, η αγωνία και το άγχος της επιτυχίας στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πολλά άλλα θέματα που ταλανίζουν τους σημερινούς εφήβους μπλέκονται στις σελίδες του βιβλίου κάνοντάς τους/τις μαθητές/τριες να αγωνιούν για την τύχη των πρωταγωνιστών του βιβλίου.
Οι μαθητές/τριες του 3ου Γυμνασίου, δημιούργησαν έργα σχετικά με την εθελοντική αιμοδοσία τα οποία τοποθετήθηκαν στον χώρο της εκδήλωσης διαμορφώνοντας μέσα από τις δημιουργίες τους ένα φιλόξενο χώρο υποδοχής της κ. Σούμπερτ.
Στο τέλος της εκδήλωσης διανεμήθηκαν στους μαθητές 70 αντίτυπα του βιβλίου – δωρεά του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας – τα οποία υπέγραψε η συγγραφέας. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκτός από τους/τις μαθητές/τριες του σχολείου μας, γονείς, εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας, εκπρόσωποι της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας, καθηγητές/τριες.