Οι συνεχείς αναφορές σε… επικείμενες προγραμματικές συμβάσεις με Δήμους, την παράταξη της Νέας Πελοποννήσου την ικανοποιούν, διότι δηλώνουν αλλαγή πλεύσης του κ. Νίκα.
Ουδείς ξεχνά τη μεγάλη πολεμική που δέχτηκε η παράταξή μας, από τη ρητορική του κ. Νίκα και των συνεργατών του, πως η Περιφερειακή Αρχή θα ασχοληθεί μόνο με μεγάλα έργα και όχι και με Δημοτικά έργα, όπως έκανε η προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή Τατούλη, που είχε επιλέξει συνειδητά εκτός των μεγάλων έργων, να στηρίξει και την περιφέρεια.
Στην αρχή, αφού μας κατηγόρησαν αρκούντως για παραγοντισμό στις τοπικές κοινωνίες, ξέχασαν τι έλεγαν και σήμερα έχουν οι ίδιοι επιδοθεί σε έναν πρωτοφανή αγώνα παραγοντισμού στην περιφέρεια.
Το τι γίνεται στα χωριά μας, με Περιφερειακούς Συμβούλους που τάζουν στους Τοπικούς Προέδρους, διάφορα έργα, στουρνάρια, μπουλντόζες κλπ μηχανήματα, δεν περιγράφεται… Μάλλον ξεκίνησε νωρίς η προεκλογική περίοδος…
Στο πλαίσιο των… ταξιμάτων λοιπόν, είδαμε και το δελτίο τύπου του χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας, που κατά την προσφιλή του τακτική… τάζει σε όλους.
Τώρα αν τάζει με αντίκρυσμα ή όχι, μένει να το δούμε.
Τον επισκέφθηκε το Τοπικό Συμβούλιο Ασπροχώματος για να του εκφράσει τις δικαιολογημένες ανησυχίες του σχετικά με τον καθαρισμό ρεμάτων και με την επικινδυνότητα του δρόμου στο Ασπρόχωμα Μεσσηνίας από την έλλειψη πεζοδρομίων και ικανού φωτισμού.
Τους είπε άραγε την αλήθεια;
Επειδή είμαι σίγουρη πως δεν το έπραξε, τους ενημερώνω.
Όσον αφορά τους καθαρισμούς ρεμάτων, που ζήτησαν, δυστυχώς η νέα Περιφερειακή Αρχή, δεν κατάφερε 1,5 χρόνο, να έχει κάποια ενεργή εργολαβία για καθαρισμούς ρεμάτων κλπ. και παρεμβαίνει αποσπασματικά και μόνο για να είναι καλυμμένη σε περίπτωση πλημμύρας και αναζήτησης ευθυνών.
Όσον αφορά το δρόμο στο Ασπρόχωμα, πρόκειται για έναν πολυσύχναστο δρόμο 2ιχνο, που χρησιμοποιείται ως 4ιχνος, χωρίς την ύπαρξη διαχωριστικής νησίδας, χωρίς επαρκή φωτισμό, όπου σε μήκος 1.300 μέτρων απαιτεί άμεση παρέμβαση.
Να μην ξεχνάμε τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα που δυστυχώς έχουν σημαδέψει το δρόμο αυτό.
Η πρώην Δημοτική Αρχή του κ. Νίκα επί 3 θητείες, ουδόλως ενδιαφέρθηκε για υλοποίηση κάποιου έργου στην περιοχή αυτή, προκειμένου να αποτρέψει τους υπαρκτούς κινδύνους στα οχήματα και τους πεζούς, καίτοι ενέπιπτε στην αρμοδιότητά της.
Είχε συνταχθεί μία μελέτη από τη Δημοτική Αρχή Νίκα, την οποία ο τότε Περιφερειάρχης κ. Τατούλης, αναγνωρίζοντας το σοβαρό πρόβλημα στους πεζούς και στους χρήστες της οδού, θέλησε να δρομολογήσει, με πόρους της Περιφέρειας.
Έτσι, με το ποσόν των 245.000 €, χρηματοδότησε τη μελέτη του Δήμου Καλαμάτας, για να επιλύσει το πρόβλημα και να απαλείψει τους κινδύνους. Εγκαταστάθηκε μάλιστα και ο εργολάβος και τέλη του 2019, ο κ. Νίκας ως Περιφερειάρχης πλέον, αντί λύσης, απένταξε το έργο αυτό τέλη του 2019 δηλαδή τα πεζοδρόμια και τον οδοφωτισμό στο Ασπρόχωμα και σε μήκος 1.300 μέτρων, λόγω αδυναμιών στη μελέτη, χωρίς να ασχοληθεί να προχωρήσει τις διαδικασίες σύνταξης νέας μελέτης που θα επιλύει τις αδυναμίες της αρχικής μελέτης του Δήμου.
Αποτέλεσμα; Διαλύθηκε η ενεργή εργολαβία και καθυστερεί πάνω από 1,5 χρόνο η λύση του προβλήματος στην περιοχή του Ασπροχώματος.
Θεωρώ ως καθήκον μου να ενημερώνω ως εκ της θέσης μου, τους πολίτες του Νομού Μεσσηνίας, με στοιχεία, σχετικά με όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας και αφορούν την ευθύνη μας στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση.
Καλαμάτα 4 Φεβρουαρίου 2021
ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ
Περιφερειακή Σύμβουλος Πελοποννήσου
Υπεύθυνη Μεσσηνίας “Νέας Πελοποννήσου”
Πρώην Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας