Την άμεση στελέχωση του καταστήματος των ΕΛΤΑ Μελιγαλά, το οποίο «αδυνατεί πλέον να καλύψει τις ανάγκες των συνδημοτών μας λόγω ελλιπούς επάνδρωσής» μετά και «τη λύση της σύμβασης του εργαζομένου, ορισμένου χρόνου», και ¨την πρόσφατη παραίτηση ενός μονίμου υπαλλήλου του καταστήματος», ζητά ο Δήμος Οιχαλίας με έγγραφό του προς τη Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού, Μέγαρο Μαξίμου, τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τον Γενικό Γραμματέα Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων.
Όπως αναφέρεται στο έγγραφο «αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να καθίσταται μη εμπρόθεσμη η παράδοση των λογαριασμών ύδρευσης, οι οποίοι διανέμονται ανά εξάμηνο και αριθμούν περί τους 11.000 και κατ’ επέκταση να επιβαρύνονται οι δημότες με προσαυξήσεις. Επίσης, στα ανωτέρω πρέπει να συνυπολογίσουμε τους λογαριασμούς ΔΕΚΟ, οι οποίοι πλέον θα παραδίδονται μηνιαίως και αριθμούν περί τους 9.000».
Ειδικότερα, το έγγραφο του Δήμου Οιχαλίας έχει ως εξής:
«Ως Δήμος Οιχαλίας έχουμε γίνει δέκτες παραπόνων συνδημοτών μας, σχετικά με το κατάστημα των ΕΛΤΑ στην Δημοτική Κοινότητα Μελιγαλά.
Συγκεκριμένα, το κατάστημα ΕΛΤΑ Μελιγαλά, αδυνατεί πλέον να καλύψει τις ανάγκες των συνδημοτών μας λόγω ελλιπούς επάνδρωσής του. Ήδη από τον Ιούλιο του 2023, με απόφαση της Διοίκησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων έπαυσε να λειτουργεί και το κατάστημα των ΕΛΤΑ στη Δημοτική Κοινότητα Διαβολιτσίου με την σχεδόν ταυτόχρονη λύση της σύμβασης του εργαζομένου, ορισμένου χρόνου, στο Μελιγαλά, για τα οποία είχαμε αντιδράσει έντονα, σύμφωνα με το αρ. 6352/21-7-2023 έγγραφό μας και είχαμε ενημερώσει για τις δυσλειτουργίες που θα προκύψουν, καθώς το κατάστημα Διαβολιτσίου εξυπηρετούσε τη πλειονότητα των ορεινών κοινοτήτων. Έκτοτε, οι κάτοικοι των γύρω κοινοτήτων, αναγκάζονται να εξυπηρετούνται από το κατάστημα ΕΛΤΑ της έδρας του Δήμου μας, στον Μελιγαλά.
Στα ανωτέρω έρχεται να προστεθεί η πρόσφατη παραίτηση ενός μονίμου υπαλλήλου του καταστήματος ΕΛΤΑ Μελιγαλά, με αποτέλεσμα πλέον να λειτουργεί με δύο άτομα, ένα που εξυπηρετεί τους συναλλασσομένους στο κατάστημα και ένα που παραδίδει την αλληλογραφία και τους λογαριασμούς των συνδημοτών μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η περιοχή κάλυψης του εν λόγω καταστήματος, αποτελείται από τον Δήμο Οιχαλίας, εκτός της Δημοτικής Ενότητας Δωρίου και από ένα μεγάλο κομμάτι του ομόρου Δήμου Μεσσήνης, που απαριθμεί περί τις δέκα δημοτικές κοινότητες.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να καθίσταται μη εμπρόθεσμη η παράδοση των λογαριασμών ύδρευσης, οι οποίοι διανέμονται ανά εξάμηνο και αριθμούν περί τους 11.000 και κατ’ επέκταση να επιβαρύνονται οι δημότες με προσαυξήσεις. Επίσης, στα ανωτέρω πρέπει να συνυπολογίσουμε τους λογαριασμούς ΔΕΚΟ, οι οποίοι πλέον θα παραδίδονται μηνιαίως και αριθμούν περί τους 9,000.
Στα ανωτέρω αν συνυπολογισθεί το δύσκολο γεωγραφικό ανάγλυφο της περιοχής μας, τότε αυτό καθιστά πλέον αδύνατη την εξυπηρέτηση των πολιτών, οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να μετακινούνται στο κατάστημα Μελιγαλά, προκειμένου να παραλάβουν την αλληλογραφία τους και το πιο σημαντικό και κοστοβόρο, όπως προαναφέραμε, είναι εκτός από τα έξοδα μετακίνησης να χρεώνονται και με προσαυξήσεις.
Αναφερόμαστε κυρίως σε συνδημότες μας, στη πλειονότητά τους ηλικιωμένοι και σε έναν Δήμο του οποίου οι Δημοτικές Κοινότητες απέχουν αρκετά χιλιόμετρα από την έδρα του Δήμου.
Στη σημερινή εποχή, είναι ανεπίτρεπτο και παράλογο, να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στη καθημερινότητα των κατοίκων.
Απαιτούμε να λυθεί το εν λόγω ζήτημα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και καλούμε όλους τους Βουλευτές της Μεσσηνίας, καθώς και τους λοιπούς φορείς να αναδείξουν το πρόβλημα προκειμένου να υπάρξει άμεση επίλυσή του,
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι ήδη αρκετοί συνδημότες μας, έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να κινηθούν δικαστικά κατά των ΕΛΤΑ, διεκδικώντας αποζημιώσεις για τα πρόστιμα που τους επιβάλλονται και είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν από τις καθυστερήσεις στη διανομή των λογαριασμών από το κατάστημα Μελιγαλά, για τις οποίες δεν φέρουν καμία ευθύνη,
Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΙΧΑΛΙΑΣ
Παναγιώτα Φ. Γεωργακοπούλου».