Απάντηση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργου Βαρεμένου, σε συνέντευξη του αρμόδιου Υπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή στην εφημερίδα “Ελεύθερος Τύπος”, για το Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα
Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και ο Υπουργός Μεταφορών παραμένουν εγκλωβισμένοι σε ένα ψεύτικο, μηδενιστικό, τοξικό αφήγημα, που ανέπτυξαν προκειμένου να αντιπολιτευτούν τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα ως κυβέρνηση εξακολουθούν να κάνουν ασκήσεις λαϊκισμού, παρά τα “πολιτικά ατυχήματα” που αυτές οι ασκήσεις προκάλεσαν προσφάτως και στον Υπουργό.
Έχουμε λοιπόν και λέμε σχετικά με όσα ανέφερε ο κ. Καραμανλής στον Ελεύθερο Τύπο.
- Ιδού λοιπόν η Ρόδος. Αν ο Υπουργός δεν επιθυμεί την αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό, δεν έχει παρά να φέρει νομοθετική ρύθμιση, που να επικυρώνει και να παρατείνει την αποτροπή ισάξιων διοδίων που επέβαλε ο ΣΥΡΙΖΑ με πράξη νομοθετικού περιεχομένου, στο παραπέντε των εκλογών. Αν όχι, τότε θα πρόκειται απλώς για προπαγάνδα ή για στημένο πολιτικό παίγνιο.
- Αν ο Υπουργός θέλει πράγματι να μάθει τι σημαίνει έργο-κουφάρι, αν δεν το γνωρίζει, πρέπει να ζητήσει να τον πληροφορήσουν σε ποια κατάσταση και μετά από ποια ανδραγαθήματα παρέδωσε η συγκυβέρνηση το 2015 την παραϊόνια οδό. Κουφάρι χρυσοπληρωμένο.
- Από τα λεγόμενα του κ. Καραμανλή προκύπτει ότι είναι η 2η φορά που η Ν.Δ. πάει να ακυρώσει την υλοποίηση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος. Η πρώτη ήταν το 2014 όταν έβγαλε έξω από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, το μισό αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος – Καλό Νερό – Τσάκωνα. Το έβγαλαν απ’ έξω χωρίς να διασφαλιστεί ότι είναι ένα εγκεκριμένο έργο, ως προς τη διατομή και τη χρηματοδότησή του.
Τώρα τι ακριβώς “απειλεί” να κάνει το Υπουργείο; Να σταματήσει την υλοποίηση του έργου, όταν στα 5 τμήματα έχουν εγκατασταθεί οι κατασκευαστές και υλοποιούν τη σύμβασή τους, ενώ στα άλλα 3 μπορούν να ξεκινήσουν εντός 2 μηνών;
Φαντάζομαι ότι γίνεται αντιληπτό πως το συγκεκριμένο έργο δεν είναι η Νομική Σχολή Πατρών για να ακυρωθεί η δημιουργία της, αλλά κάτι που η ακύρωσή του μπορεί να έχει ως συνέπεια αποζημιώσεις, προσφυγές, μεγάλη καθυστέρηση ή και αμφισβήτηση της σκοπιμότητας του έργου, ως μεγάλου αυτοκινητοδρόμου. - Ως προς τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ποιες μελέτες ανέθεσε ο σημερινός Υπουργός και πότε. Οι έτοιμες επικαιροποιημένες μελέτες για την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου 2 κατευθύνσεων Καστέλι – Άγιος Νικόλαος χωρίς διόδια δεν ικανοποιούν ποιον και γιατί;
Το βασικό ερώτημα τελικά είναι: Τί ακριβώς απασχολεί την ηγεσία της Ν.Δ.; Η ολοκλήρωση των έργων ή η δικαίωση της μηδενιστικής πολιτικής που ακολούθησε ως αντιπολίτευση; Ή μήπως απλώς πρόκειται για διολίσθηση σε πρακτικές που οδήγησαν σε χρεοκοπία της χώρας;