Η Παιδική Εξοχή – Κατασκήνωση της “Αγίας Μαρίνας” στη θέση Σουμπρόλακκα Ταϋγέτου, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, θα λειτουργήσει και φέτος, με ευθύνη και μέριμνα του Δήμου Καλαμάτας, η εν λόγω Παιδική Εξοχή.
Στην Παιδική Εξοχή, όπως γνωστοποίησε εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ηλίας Γυφτέας, Δημοτικός Σύμβουλος, γίνονται δεκτά παιδιά που έχουν ανάγκη παραθερισμού και είναι ηλικίας από 6 μέχρι 12 ετών, καταβάλλοντας το αντίτιμο των 30 ευρώ, με εξαίρεση τα παιδιά των τριτέκνων, των πολυτέκνων οικογενειών, καθώς και των οικογενειών που ο ένας ή και οι δύο γονείς είναι άνεργοι. Καταληκτική ημερομηνία εγγραφής είναι η 15η Ιουνίου 2017.
Οι κατασκηνωτικές περίοδοι θα είναι δύο και θα έχουν διάρκεια 10 ημερών η καθεμία:
- 1η Περίοδος: από 3 Ιουλίου έως 12 Ιουλίου,
- 2η Περίοδος: από 13 Ιουλίου έως 23 Ιουλίου.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:
- Αίτηση (δείτε εδώ)
- Υπεύθυνη δήλωση (εδώ) του γονέα ή κηδεμόνα, στην οποία θα αναγράφεται το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου έτους, ο αριθμός των προστατευόμενων μελών , οι ηλικίες των τέκνων, ο τύπος της οικογένειας (π.χ. μονογονεϊκή, τρίτεκνη, πολύτεκνη), άλλα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. άνεργοι, ανασφάλιστοι, σε κατάσταση ένδειας, οικογένειες σε κρίση, πληθυσμιακές μειονότητες κ.λπ.), ενώ θα επισυνάπτεταΙ και κάθε πιστοποιητικό που αποδεικνύει τα παραπάνω (φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της Εφορίας, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωση ή κάρτα ανεργίας του Ο.Α.Ε.Δ. κ.λπ.)
- Δελτίο κατασκηνωτή (εδώ), το οποίο συμπληρώνεται με την επίδειξη του βιβλιαρίου εμβολίων ή βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά αναγράφεται η κατάσταση υγείας του παιδιού, ο εμβολιασμός του με τα υποχρεωτικά εμβόλια, ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα και τυχόν λοιπές παρατηρήσεις (φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κλπ)
- Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30,00 ευρώ, στο ταμείο του Δήμου Καλαμάτας ή στον με αριθμό 220/54035021 (GR 3101102200000022054035021) τραπεζικό λογαριασμό του Δήμου Καλαμάτας στην Εθνική Τράπεζα, αναφέροντας οπωσδήποτε το όνομα του κατασκηνωτή. Εξαιρούνται τα παιδιά των τριτέκνων, των πολυτέκνων οικογενειών, καθώς και των οικογενειών που ο ένας ή και οι δύο γονείς είναι άνεργοι, που πρέπει να επισυνάπτοουν τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία. Το ποσό συμμετοχής επιστρέφεται σε περίπτωση μη επιλογής του κατασκηνωτή, στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα (ύστερα από απόφαση ΔΣ).
Τα παραπάνω δικαιολογητικά είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας (www.κalamata.gr) ή παραλαμβάνονται από τις παρακάτω Υπηρεσίες εγγραφών.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Οι εγγραφές των παιδιών θα γίνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στη Διεύθυνση Πρόνοιας του Δήμου Καλαμάτας (Ψαρών 15-ισόγειο Διοικητηρίου, γραφ.: 358), στο Δημαρχείο Καλαμάτας (1ος όροφος, γραφ.:106) & στους υπόλοιπους Δήμους του Νομού Μεσσηνίας (Μεσσήνης, Πύλου-Νέστορος, Τριφυλίας, Οιχαλίας & Δυτικής Μάνης).
Επίσης, είναι δυνατή η αποστολή των αιτήσεων, με τα συνημμένα δικαιολογητικά, ταχυδρομικώς, ως εξής: Διεύθυνση Πρόνοιας Δήμου Καλαμάτας-Διοικητήριο-24100 Καλαμάτα.