“Δεν έχουν σημειωθεί ακυρώσεις στις κρατήσεις δωματίων το τριήμερο των απόκρεω” αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας, στην οποία υπογραμμίζεται πως “στο τριήμερο της αργίας αναμένεται να επισκεφθούν τη Μεσσηνία αρκετοί Έλληνες, […] παρά το γεγονός της ακύρωσης των καρναβαλικών εκδηλώσεων για λόγους δημόσιας υγείας”.
Τέλος προτείνεται “η Περιφέρεια όσο και οι εμπλεκόμενοι ΟΤΑ και Συλλογικοί Φορείς οφείλουν να επανασχεδιάσουν το τουριστικό μέλλον της περιοχής στη βάση των νέων δεδομένων και τάσεων της ταξιδιωτικής αγοράς”.
Η ανακοίνωση της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας έχει ως εξής:
“Η Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας, δια του Προέδρου κ. Δημήτρη Καραλή, ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέλλεξε από τα μέλη της, δεν έχουν σημειωθεί ακυρώσεις στις κρατήσεις δωματίων το τριήμερο των απόκρεω, πράγμα που επιβεβαιώνει ότι η πληθώρα των εναλλακτικών ενδιαφερόντων της περιοχής αποτελεί σταθερό παράγοντα προσέλκυσης επισκεπτών.
Ειδικά στο τριήμερο της αργίας αναμένεται να επισκεφθούν τη Μεσσηνία αρκετοί Έλληνες, και αναμένεται να συμβάλουν εκτός των άλλων οι καλές καιρικές συνθήκες, παρά το γεγονός της ακύρωσης των καρναβαλικών εκδηλώσεων για λόγους δημόσιας υγείας. Για το λόγο αυτό, τόσο τα ξενοδοχεία όσο και τα καταστήματα εστίασης και αναψυχής έχουν προετοιμαστεί με εντατικός ρυθμούς προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες των εκδρομέων.
Με την ευκαιρία, η Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας επισημαίνει την ανάγκη αναπροσαρμογής των πρακτικών σχεδίασης και προσέγγισης των τουριστικών αγορών, λαμβάνοντας υπόψη οι αρμόδιοι παράγοντες της πολιτείας τις διαμορφούμενες κάθε στιγμή συνθήκες – όπως στην σημερινή συγκυρία λόγω του κορωνοϊού – έτσι ώστε τα μηνύματα που θα εκπέμπονται και οι στρατηγικές που θα ακολουθούνται να έχουν την επιθυμητή αποτελεσματικότητα.
Τα στερεότυπα με τις γενικόλογες αναφορές και τις περιγραφόμενες δράσεις με αμφίβολη επιτυχία πρέπει να παραχωρήσουν τη θέση τους σε ευέλικτα προγράμματα, προσαρμοσμένα στις σημερινές ανάγκες που απαιτούν γνώση, ενημέρωση και ταχύτητα στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων.
Αυτό σημαίνει ότι τόσο η Περιφέρεια όσο και οι εμπλεκόμενοι ΟΤΑ και Συλλογικοί Φορείς οφείλουν να επανασχεδιάσουν το τουριστικό μέλλον της περιοχής στη βάση των νέων δεδομένων και τάσεων της ταξιδιωτικής αγοράς, όπως αυτές διαμορφώνονται εξαιτίας του ανταγωνισμού, της εξειδίκευσης της ζήτησης, αλλά και των κάθε λογής ασύμμετρων απειλών που προκύπτουν.
Καλαμάτα 28 Φεβρουαρίου 2020
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο
Πρόεδρος
Δημήτριος Καραλής”