ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ Ο ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΓΕΦΥΡΑ ΜΑΜΙ – ΑΝΔΡΟΜΟΝΑΣΤΗΡΟ
Ο οδικό άξονας γέφυρα Μάμι – Ανδρομονάστηρο, που εγκαινιάστηκε σήμερα Τρίτη 19 Μαρτίου 2019 «βελτιώνει την πρόσβαση τόσο στο επίπεδο της ασφάλειας, όσο και στο επίπεδο της άνεσης και συνδέει την Αρχαία Μεσσήνη με το σπουδαίο εκκλησιαστικό μνημείο το Ανδρομονάστηρο, την Αγία Σαμαρίνα και το κάστρο της Ανδρούσας» ανέφερε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης κατά την τελετή, εκφράζοντας την ικανοποίησή του «για την απόλυτη συνέπεια στις δεσμεύσεις μας» ως προς στους πολίτες και επισκέπτες της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου, με την παράδοση «ενός ακόμα σημαντικού έργου», όπως είπε.
«Για το έργο αυτό εξασφαλίσαμε ιδιαίτερα σημαντικούς πόρους, ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ περίπου» είπε ο Περιφερειάρχης και σημείωσε πως «είναι πολύ σημαντικό το έργο και χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί το Ανδρομονάστηρο από αρχή και μέχρι την οριστική του ανακαίνιση είχε άμεσα συνδεθεί μαζί μου τόσο ως Υπουργός Πολιτισμού, όσο και ως Περιφερειάρχης, καθώς βοήθησα ώστε να ολοκληρωθεί πλήρως αυτό το σημαντικό εκκλησιαστικό μνημείο της περιοχής».
Ο κ. Τατούλης αναφέρθηκε επίσης στο βουλευτή Μεσσηνίας και «φίλο του», όπως τον αποκάλεσε Γιάννη Λαμπρόπουλο: «Ο κ. Λαμπρόπουλος έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα δύο αυτά έργα με τα οποία είχε άμεση σχέση και θέλω να το πω δημόσια. Το ξέρουν όλοι οι κάτοικοι της περιοχής αυτό».
Αναφορά έκανε ακόμη ο Περιφερειάρχης στο σχεδιασμό της Περιφερειακής αρχής σχετικά με τα έργα που έχουν δρομολογηθεί στην περιοχή: Τ εγγειοβελτιωτικό έργο στο Τρίκορφο, το έργο Λάμπαινα – Ελληνοεκκλησιά, με προϋπολογισμό 330.00 ευρώ, το έργο Λάμπαινα – Αρσινόη, με προϋπολογισμό 247.000 ευρώ, ο δρόμος Νεοχώρι – Αρχαία Μεσσήνη με προϋπολογισμό 247.000 ευρώ και το Κλίμα – Πολύλοφος με προϋπολογισμό 150.000 ευρώ.
«Είναι σημαντικά έργα που γίνονται στην περιοχή και βέβαια το μεγάλο έργο για την περιοχή είναι η κατάθεση του φακέλου για να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ το Μεσσήνη-Αρχαία Μεσσήνη στο κομμάτι που έχουμε έτοιμη την περιβαλλοντική αδειοδότηση, δηλαδή στο τμήμα Μεσσήνη – Εύα – Λάμπαινα – Βαλύρα. Στο υπόλοιπο κομμάτι, που δεν έχουμε την περιβαλλοντική αδειοδότηση και την περιμένουμε, θα ενταχθεί και αυτό ως υποέργο και θα εξασφαλίσουμε την χρηματοδότηση αυτού του έργου» είπε ακόμη ο κ. Τατούλης και πρόσθεσε: «Είναι ένα έργο που το είχαμε χαρακτηρίσει “πιλότο”. Δυστυχώς δεν “έτρεξε” εκείνη την περίοδο λόγω των μεγάλων διοικητικών και τεχνικών προβλημάτων. Είναι ένα έργο που θα φτάσει περίπου στα 40 εκατ. ευρώ με στόχο να διευκολύνουμε την ζωή και την οικονομία των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, να δημιουργήσουμε καλύτερη προσβασιμότητα στους τουρίστες που επισκέπτονται όλα τα μνημεία μας, ιδιαίτερα την Αρχαία Μεσσήνη που έχει μία ιδιαίτερη αναγνωρισιμότητα, και νομίζω πώς με αυτόν τον τρόπο και με αυτό το βάδισμα που κάνουμε, κάνουμε παρεμβάσεις σε όλο το οδικό σύστημα της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας».
Ο Περιφερειάρχης ανέφερε τέλος ότι θα υπάρξει μια συμπληρωματική σύμβαση για την αποκατάσταση προσβάσεων της αγροτικής οδοποιίας στο δρόμο για το Ανδρομονάστηρο και σημείωσε ότι πολύ σύντομα, με ευθύνη της τεχνικής υπηρεσίας της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας θα δοθεί στη δημοσιότητα το σύνολο των παρεμβάσεων της Περιφέρειας στο οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας.