Ψηφίσθηκε χθες Πέμπτη (22 Ιουλίου 2015), μετά και από συνεννόηση με τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην Κεντρική Αγορά Καλαμάτας η εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης με πληρωμή, στο χώρο ανατολικά της Αγοράς, καθώς και στο βόρειο και στο νότιο parking. Το κόστος θα είναι 0,50 ευρώ για μία ώρα με ανοχή επιπλέον μισής ώρας, κάθε Σάββατο από τις 08.00 μέχρι τις 13.00. Τα χρήματα τα οποία θα εισπράττονται, θα χρησιμοποιούνται για την αναβάθμιση της Αγοράς.
Επίσης, δόθηκε έγκριση για τις ακόλουθες ρυθμίσεις:
ΟΔΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ: Στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου, μεταξύ των οδών Βασιλέως Γεωργίου και Γ. Ρουμελιώτη, επαναφορά της κυκλοφορίας σε διπλή κατεύθυνση, με παράλληλη απαγόρευση της στάθμευσης στη δυτική πλευρά της Μεγάλου Αλεξάνδρου.
ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΨΑΡΩΝ: Η οδός Ψαρών να έχει προτεραιότητα έναντι όλων των καθέτων της, από την οδό Μακεδονίας έως Κρήτης – Λυκούργου.
Οι οδοί Μακεδονίας και Κρήτης συνεχίζουν να έχουν προτεραιότητα έναντι της οδού Ψαρών.
Η οδός Ψαρών να έχει προτεραιότητα έναντι της οδού που βρίσκεται μεταξύ των οδών Αριστείδου και Δαμοφώντος.
ΟΔΟΣ 23ης ΜΑΡΤΙΟΥ: Κατάργηση της ΑΔΣ 418/11 όσον αφορά στη στάθμευση αυτοκινήτων στη βόρεια πλευρά της νησίδας και μετατροπή αποκλειστικά σε χώρο στάθμευσης δικύκλων.
ΟΔΟΣ ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ: Κατάργηση της ελεγχόμενης στάθμευσης στο τμήμα βόρεια της οδού Μητροπολίτου Μελετίου και έως την πλατεία Υπαπαντής και μετατροπή αποκλειστικά σε χώρο στάθμευσης επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης (κάτω των 2,5 τόνων).
ΟΔΟΣ ΝΕΔΟΝΤΟΣ: Κατάργηση της ΑΔΣ 301/12 όσον αφορά στη στάθμευση δικύκλων στην ανατολική πλευρά της οδού Νέδοντος, μήκους 16,30 μέτρων, μεταξύ των οδών Μητροπέτροβα και Γιατράκου και μετατροπή σε χώρο ελεγχόμενης στάθμευσης επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης.
ΟΔΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗ: Επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στο νότιο πεζοδρόμιο από την οδό Αριστομένους μετά το χώρο στάθμευσης δικύκλων και έως το Σιδηροδρομικό Σταθμό.
ΟΔΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ: Τροποποίηση των ΑΔΣ 478/2009 και 75/2009 όσον αφορά στην ελεγχόμενη στάθμευση και μετατροπή σε χώρο στάθμευσης δικύκλων σε όλο το μήκος της οδού.