Με ποια κριτήρια (επισκεψιμότητα, εύρος κοινού, κλπ) αξιολογούνται τα ΜΜΕ της Μεσσηνίας για να αμείβονται για τις διαφημιστικές δαπάνες του Δήμου Καλαμάτας;
Χαρακτηριστικό παράδειγμα από το Διαύγεια στο ακόλουθο link. Ελπίζουμε να είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, γιατί διαφορετικά θα έλεγα ότι: “δεν φτάνει που ο Δήμαρχος προσέλαβε τον κουμπάρο του σε έμμισθη θέση στο γραφείο τύπου του Δήμου Καλαμάτας, αλλά του χορηγεί και διαφημίσεις ως ιδιώτη”.
Με ποια κριτήρια η Οικονομική Επιτροπή συνυπέγραψε σε αυτό (γιατί έτσι αφήνεται να εννοηθεί στο ακόλουθο έγγραφο);
Θα τεθεί ως ερώτηση στο επόμενο ΔΣ στον κ. Δήμαρχο.
Χειλάς Παναγιώτης
www.cheilas.gr
Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμάτας