ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο Δ, ΒΙΤΣΑΣ ΣΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕΑ ΚΑΙ ΚΟΖΟΜΠΟΛΗ
Την τελεσίδικη απόφαση που βασίζεται στο γνωστό σχεδιασμό πλήρους αλλαγής του τρόπου κατάταξης στο στρατό, βάσει του οποίου «απενεργοποιούνται τα κέντρα νεοσυλλέκτων σε όλη την Ελλάδα και επομένως απενεργοποιείται και το στρατόπεδο της Καλαμάτας, ως κέντρο νεοσυλλέκτων», γνωστοποίησε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Δ. Βίτσας, στους βουλευτές Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώτα Κοζομπόλη και Π. Κωνσταντινέα που τον επισκέφθηκαν σήμερα Τετάρτη (14/2/2018) στο γραφείο του, προκειμένου να ενημερωθούν για την τύχη του στρατοπέδου της μεσσηνιακής πρωτεύουσας.
Στην συνάντηση, που έγινε την παραμονή της συνάντησης του Δημάρχου Καλαμάτας για το συγκεκριμένο θέμα, ο κ. Βίτσας υποσχέθηκε την όσο το δυνατό καλύτερη αξιοποίηση του στρατοπέδου Καλαμάτας, καθώς και την αναβάθμιση της 120 ΠΕΑ, διαδικασία η οποία ήδη έχει ήδη ξεκινήσει, όπως είπε στους βουλευτές.
Οι δύο βουλευτές σχετικά με τη συνάντηση σε κοινή ανακοίνωση τους αναφέρουν τα εξής:
«Σύμφωνα με την ενημέρωση του Υπουργού προς τους βουλευτές, αλλάζει πλήρως ο τρόπος κατάταξης στο στρατό και απενεργοποιούνται τα κέντρα νεοσυλλέκτων σε όλη την Ελλάδα. Επομένως απενεργοποιείται και το στρατόπεδο της Καλαμάτας, ως κέντρο νεοσυλλέκτων. Μετά την απενεργοποίηση των στρατοπέδων, τα στρατιωτικά οικήματα και οι στρατιωτικές λέσχες υπάγονται στο Ταμείο Εθνικής Άμυνας (ΤΕΘΑ), ώστε με συγκεκριμένη διαδικασία, να αποδοθούν στη τοπική κοινωνία. Επομένως πρέπει άμεσα, με συντονισμένο και συντεταγμένο τρόπο να καταρτιστούν και να υποβληθούν προτάσεις για την όσο το δυνατό καλύτερη αξιοποίηση του στρατοπέδου Καλαμάτας.
Παράλληλα ο Υπουργός δήλωσε, ότι έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία αναβάθμισης της 120 ΠΕΑ, για την δημιουργία Διεθνούς Εκπαιδευτικού Κέντρου Πτήσεως, στην Καλαμάτα. Επίσης προωθείται η δημιουργία Σχολείου Εκπαίδευσης Θαλάσσιας Επιβίωσης (ΣΕΘΕ) και Ενόργανης Πτήσης.
Η αναβάθμιση της 120 ΠΕΑ με τις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε διεθνές επίπεδο, αναμένεται να φέρει όφελος στο ΥΕΘΑ 100 εκ. στο βάθος 10ετίας. Ταυτόχρονα η ανάπτυξη των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, θα αποφέρουν όφελος στην τοπική κοινωνία».