Έρευνα στα μέλη του, με ιδία μέσα, πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Καλαμάτας, με σκοπό την αποτίμηση της αγοραστικής κίνησης στα καταστήματα αλλά και την κίνηση στην πόλη της Καλαμάτας για την περίοδο Δεκεμβρίου 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων (48,94%) υποστηρίζει ότι ο κύκλος εργασιών του παρέμεινε περίπου ίδιος για τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021, το 31,91% υποστήριξε ότι είδε αύξηση, ενώ το 19,15% πως είδε μείωση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Μεσσηνίας, από τις απαντήσεις των επαγγελματιών που συμμετείχαν στην έρευνα προέκυψαν τα ακόλουθα αποτελέσματα τα οποία αντικατοπτρίζουν την εικόνα της αγοράς για τον Δεκέμβριο αλλά και για την περίοδο των εορτών στην πόλη μας:
- Στο ερώτημα για το πώς παρουσιάστηκε ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων για τον μήνα Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021, το 31,91% των ερωτηθέντων υποστήριξε ότι είδε αύξηση του κύκλου εργασιών του, ενώ το 19,15% είδε μείωση. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων 48,94% υποστηρίζει ότι ο κύκλος εργασιών του παρέμεινε περίπου ίδιος για τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
- Στο δεύτερο ερώτημα για το πώς οι τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου αποτίμησαν την κίνηση στο κατάστημά τους για το μήνα Δεκέμβριο του 2022, το 36,17% είδε αύξηση κίνησης. Αντίθετα το 25,53% των ερωτηθέντων παρατήρησε μείωση στην επισκεψιμότητα εντός του καταστήματος του, ενώ τέλος το 38,30% υποστηρίζει ότι η κίνηση στα καταστήματα ήταν ίδια με τα περσινά επίπεδα.
- Στο ερώτημα για πώς θεωρούν οι επαγγελματίες ότι ήταν η επισκεψιμότητα στην πόλη της Καλαμάτας από κατοίκους άλλων πόλεων την περίοδο των Χριστουγέννων, το 40,43% υποστηρίζει ότι ήταν αυξημένη σε σχέση με 27,66% που είδε μειωμένη κίνηση επισκεπτών από άλλες πόλεις. Τέλος, το 31,91% υποστηρίζει ότι δεν υπήρξε μεταβολή στην επισκεψιμότητα της πόλης της Καλαμάτας.
- Τέλος στο ερώτημα για το κατά πόσο συνέβαλε η προωθητική καμπάνια του Δήμου Καλαμάτας και οι εκδηλώσεις που πραγματοποίησε κατά τη γιορτινή περίοδο στην αύξηση της κατανάλωσης και της επισκεψιμότητας στην πόλη μας, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες και συγκεκριμένα το 53,19% υποστηρίζει ότι δεν έπαιξε κανέναν ρόλο. Ενώ μόλις το 17,02% υποστηρίζει συνέβαλε αρκετά και τέλος το 29,79% των ερωτηθέντων υποστηρίζει ότι συνέβαλε ελάχιστα.