Το Οκτώβριο η διέλευση από τη γέφυρα στην Τσακώνα

0

Η μεγάλη τοξωτή γέφυρα στο τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα του εθνικού αυτοκινητόδρομου Τρίπολης-Καλαμάτας, όπου σήμερα λειτουργεί προσωρινή παράκαμψη, στο σημείο των συχνών κατολισθήσεων, αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία τον Οκτώβριο

Όπως είπε ο γενικός διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών, Διονύσης Μακρής (ένθετη φωτό), μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, διευκρίνισε πως «η συμβατική προθεσμία της αναδόχου εταιρείας για την ολοκλήρωση του έργου είναι το τέλος Σεπτεμβρίου, αλλά αυτή ενδέχεται να παραταθεί έως και το τέλος Οκτωβρίου, καθώς το υπουργείο δεν συναινεί στην πρόταση της εταιρείας για 10ήμερη εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στον παλιό δρόμο, ώστε να πέσει ο ασφαλτοτάπητας στη γέφυρα».

Συνεχίζοντας ο κ. Μακρής διευκρίνισε ότι «αυτό δεν είναι δυνατόν να συμβεί και θα προβούμε σε εναλλάξ κλείσιμο του ενός ρεύματος της παρακαμπτηρίου, με αποτέλεσμα η παράδοση της γέφυρας να καθυστερήσει. Αυτή τη στιγμή γίνεται η σκυρόδεση και η όποια κυκλοφοριακή αλλαγή θα ξεκινήσει από τις 15 Σεπτεμβρίου»

Σε σύσκεψη εξάλλου που έγινε προ πενθημέρου στα Παραδείσια, όπου συμμετείχαν στελέχη του υπουργείου Υποδομών, της εταιρείας «Μορέας» (που ανέλαβε τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και του κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη), αλλά και της κατασκευάστριας εταιρείας της τοξωτής γέφυρας στην Τσακώνα, επισημάνθηκε ότι το εργοτάξιο είναι το μοναδικό της χώρας που εργάζεται με τέτοιους ρυθμούς, και δεν πρόκειται να σταματήσει για διακοπές ούτε το Δεκαπενταύγουστο, ώστε να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος και το έργο να παραδοθεί εντός των συμβατικών προθεσμιών.

Τα στοιχεία του έργου

  • Τοποθεσία: Παραδείσια Τσακώνας
  • Κατασκευή: Κ/Ξ ALPINE BAU – ΤΕΡΝΑ
  • Περίοδος Κατασκευής: 2008
  • Συνολικό Μήκος: 490 μέτρα
  • Μέγιστο Άνοιγμα: 300 μέτρα
  • Ιδιαιτερότητες: Μεταλλικό τόξο 260 μέτρα
  • Μέγιστο Ύψος Βάθρου: Καμπύλη αντηρίδα τόξου 35.0 μέτρα
  • Βάθρα: Οπλισμένο σκυρόδεμα
  • Θεμελίωση: Κεφαλόδεσμος με φρέατα Φ600 βάθους 15 μέτρων
  • Κατάστρωμα: Μεταλλικό κατάστρωμα – Προεντεταμένο σκυρόδεμα κιβωτοειδούς διατομής
  • «Δομή Α.Ε.»: Πλήρης μελέτη,Συμμετοχή στην Κ/Ξ Τσακώνας ως σύμβουλοι του υπουργείου
μοιραστειτε το:

Comments are closed.