Νίκας: “Δεδομένη η ανακατασκευή της γραμμής μέχρι την Καλαμάτα”

0

“Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η ανακατασκευή της γραμμής μέχρι την Καλαμάτα, όπως και στο τμήμα Ασπρόχωμα – Μεσσήνη” δήλωσε ο περιφερειάρχης Π. Νίκας, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 24 Νοεμβρίου, στην Τρίπολη, για το μέλλον του σιδηροδρόμου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, παρουσία και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Θανάση Κοτταρά, επισημαίνοντας ότι “το τρένο θα ξανασφυρίξει στην Πελοπόννησο, με πιστώσεις και από την Περιφέρεια”.

Κατά τη σύσκεψη ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Θανάσης Κοτταράς παρέδωσε στον περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα την ολοκληρωμένη μελέτη για την οριστική παρέμβαση, ανακατασκευή, συντήρηση και ασφάλεια της γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, η οποία προγραμματίζεται να επαναλειτουργήσει.

Στη σύσκεψη, στην οποία μετείχαν μέσω τηλεδιάσκεψης αντιπεριφερειάρχες και σύμβουλοι από τις Π.Ε. Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας και Μεσσηνίας, έγινε γνωστό, μεταξύ άλλων, ότι για την υπόθεση αυτή η Περιφέρεια θα διαθέσει πίστωση 15.000.000 €, προκειμένου η επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο να γίνει όσο το δυνατό συντομότερα.

Ήδη προχωρούν οι διαδικασίες για την προετοιμασία της δημοπράτησης του έργου.

Η μελέτη, ανάμεσα στ’ άλλα, προβλέπει την δημιουργία άνω των 80 ισόπεδων αυτόματων διαβάσεων, επιτηρούμενων από ηλεκτρονικά μέσα, καθώς και την κατασκευή νέου σταθμού στο Χιλιομόδι.

Ο χρόνος που θα καλύπτεται η απόσταση Κόρινθος – Ναύπλιο εκτιμάται σε 1 ώρα και 5 λεπτά, κάτι που κρίνεται ικανοποιητικά ανταγωνιστικό.

ΑΡΓΟΣ – ΤΡΙΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Εξ άλλου, στη σύσκεψη εξετάστηκε και το θέμα της επαναλειτουργίας και του υπόλοιπου τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής, από το Άργος μέχρι την Καλαμάτα, καθώς και η δυνατότητα που θα παρέχει για τη διασύνδεση των ΒΙΠΕ Τρίπολης, Μεγαλόπολης, Μελιγαλά και Σπερχογείας, ενώ στο πλαίσιο της προς εκπόνηση μελέτης αξιοποίησης θα εκτιμηθεί και η δυνατότητα σύνδεσης και του λιμανιού της Καλαμάτας.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά το τμήμα της γραμμής από το Άργος (Ανδρίτσα) μέχρι την Καλαμάτα, θα γίνουν δύο μελέτες,
α) μία οικονομοτεχνικού χαρακτήρα μελέτη αξιοποίησης που θα χρηματοδοτήσει η Περιφέρεια και
β) μία τεχνική που θα εκπονήσει ο ΟΣΕ.

μοιραστειτε το:

Comments are closed.