Ερώτηση στον δήμαρχο για το δάκο και τον δημοτικό φωτισμό

0
ΑΠΟ ΤΟΥΣ Δ.Σ. Κ. ΓΕΩΡΓΑΚΙΛΑ, ΣΤ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ Δ. ΦΑΒΒΑΤΑ

Ερώτηση για τα προβλήματα στο δημοτικό φωτισμό και την καταπολέμηση του δάκου υπέβαλαν στο Δημοτικό Συμβούλιο της 18ης Mαρτιου 2019 που απευθύνεται προς τον Δήμαρχο Καλαμάτας υπέβαλλαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Κώστας Γεωργακίλας, Στάθης Σταματόπουλος και Δημήτρης Φαββατάς.

Η ερώτηση έχει ως εξής:

«Κύριε Δήμαρχε!

Α. Είναι γεγονός ότι τα προβλήματα στο δημοτικό φωτισμό είναι πιο έντονα από κάθε άλλη φορά. Παρόλο που σε πρόσφατη συνέντευξή σας καταλογίσατε την πλήρη ευθύνη για αυτά τα προβλήματα στη ΔΕΗ, θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε τα παρακάτω:

α) Έχει συναφθεί σύμβαση μεταξύ Δήμων και ΔΕΗ, κατά την οποία η αποκατάσταση των βλαβών και η αντικατάσταση των ηλεκτρικών λαμπτήρων είναι ευθύνη του Δήμου;

β) Συγκεκριμένα για το Δήμο Καλαμάτας έχει υπογραφεί κάποια σχετική σύμβαση με κάποιον εργολάβο, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία του δημοτικού φωτισμού; Ποιο είναι το επίπεδο των υπηρεσιών που ο εν λόγω εργολάβος παρέχει στο δήμο στο πλαίσιο των υποχρεώσεών του; Ποιες και πόσες από τις παρεμβάσεις του εργολάβου προσκρούουν στο πεδίο ευθύνης της ΔΕΗ τόσο λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού όσο και λόγω απροθυμίας τεχνικής υποστήριξης;

B. Σχετικά με το θέμα προετοιμασίας για την καταπολέμηση του δάκου, από την πλευρά των συναρμοδίων υπουργείου ΥΠΑΑΤ και ΥΠΕΣ, έχουν δρομολογηθεί αλλαγές που καθιστούν πιο απλές και ευέλικτες τις διαδικασίες, ώστε ως τις 16.04.2019 οι εργολάβοι να είναι έτοιμοι να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες. Μάλιστα, από τις 21.01.2019 σε έγγραφο του ΥΠΑΑΤ προς του Περιφερειάρχες ζητείται η συνδρομή τους, ώστε η όλη διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί πριν από τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου. Δεδομένου όμως ότι ακριβώς λόγω των επικείμενων εκλογών ελλοχεύει ο κίνδυνος να μην δοθεί στο ζήτημα η πρέπουσα προσοχή, ερωτάστε:

α) Έχει δρομολογήσει η δημοτική αρχή κάποιες συγκεκριμένες δράσεις, ώστε να δοθεί η αναγκαία προτεραιότητα στο θέμα και να προωθήσει την απαιτούμενη συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας – ΔΑΟΚ – Τοπικών κοινοτήτων;

β) Θα συμβάλλει η δημοτική αρχή στη δημιουργία Κέντρου Πληροφόρησης και θα ενεργοποιήσει την αρμόδια δημοτική υπηρεσία προς αυτή την κατεύθυνση;»

μοιραστειτε το:

Comments are closed.