“Αναγκαιότητα η καλή εξυπηρέτηση του πολίτη”

0
ΤΟΝΙΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Συναντήσεις με το διοικητικό και το εργατοτεχνικό προσωπικό του Δήμου Μεσσήνης είχε σήμερα Παρασκευή (4/10/19) ο Δήμαρχος Μεσσήνης Γιώργος Αθανασόπουλος, ο οποίος εστίασε στην ανάγκη καλής εξυπηρέτησης του πολίτη, κάνοντας ξεχωριστή αναφορά στην ψηφιοποίηση του Δήμου.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια των συναντήσεων ο κ. Αθανασόπουλος επισήμανε ότι ο κύριος στόχος της νέας Δημοτικής Αρχής είναι η πρόοδος του τόπου και ότι για να επιτευχθεί αυτό είναι απαραίτητη η σωστή συνεργασία όλων. Στη συνέχεια τόνισε πόσο απαραίτητη είναι η καλή εξυπηρέτηση του πολίτη, ενώ έκανε ξεχωριστή αναφορά στην ψηφιοποίηση του Δήμου που θα ενισχύσει το έργο του προσωπικού προς αυτήν την κατεύθυνση. Διαβεβαίωσε δε, ότι θα είναι δίπλα στους υπαλλήλους, προσθέτοντας ότι ο σχεδιασμός της Δημοτικής Αρχής με την υποστήριξη του προσωπικού του Δήμου θα δώσει γρήγορα αποτελέσματα.

Επίσης, ο Δήμαρχος Μεσσήνης δεν παρέλειψε να αναγνωρίσει την προσπάθεια που καταβάλει το προσωπικό, καθώς, όπως είπε, πολλές υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες και προανήγγειλε αλλαγές που θα βοηθήσουν την ενδυνάμωσή τους και τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών, ενώ σημείωσε χαρακτηριστικά «θα δώσουμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας για να είμαστε ωφέλιμοι στους πολίτες».

Στις συναντήσεις το λόγο πήραν και οι υπάλληλοι του Δήμου αναφέροντας τα θέματα που τους απασχολούν, τα οποία ο Δήμαρχος άκουσε με ιδιαίτερη προσοχή.

Παρόντες στις συναντήσεις ήταν επίσης οι αντιδήμαρχοι Δημήτρης Γαλιάτσος, Παναγιώτης Γιαννόπουλος, Δημήτρης Καλοφωλιάς, Χαράλαμπος Μακρής, Αναστάσιος Παπαγεωργίου, Νικόλαος Ρούτσης και Ελένη Τσέλιου-Μουρούφα.

μοιραστειτε το:

Comments are closed.