Επίθεση του Αμβρόσιου στον Χρυσόστομο

0

ΠΕΡΙ ΤΩΝ… ΑΚΡΩΝ, ΓΙΑ ΤΟ  ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ, ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ… ΔΙΑΜΟΝΗΣ!

Ολομέτωπη επίθεση, που φθάνει σε επίπεδο παραληρήματος, εξαπέλυσε, με ανοιχτή επιστολή του, ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας και καλαβρύτων, κατά του Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, με αφορμή, όσα τον τελευταίο καιρό με συνεντεύξεις ανακοινώσεις και δημόσιες τοποθετήσεις, έχει διατυπώσει, φθάνοντας σε σημείο να αναφέρει: «Σας καταγγέλλω δημοσίως: Αλλοιώνετε το περιεχόμενο της αμωμήτου ημών πίστεως! Διδάσκετε κοσμικές διδασκαλίες! Συνεπώς με την διδαχή Σας καθίστασθε ένοχος!».

Και δεν ενοχοποιεί τον Μεσσηνίας μόνο για τις θέσεις που έχει διατυπώσει κατά των συλλαλητηρίων για το Μακεδονικό, ή για τους ομοφυλόφιλους, κατηγορώντας τον ότι «διαστρεβλώνετε τον Νόμο του Θεού, διδάσκετε την ανομίαν!», αλλά φθάνει σε σημείο να υποστηρίζει, πως «η απόλυτη εφαρμογή το Νόμου δεν Σας επιτρέπει να είσθε Καθηγητής στην Αθήνα και να κατοικείτε στην Καλαμάτα!». Προχωρεί όμως ακόμα παραπέρα ο Αμβρόσιος, προσθέτοντας «κάποιος ως Πανεπιστημιακός Καθηγητής, χρησιμοποιών τα Μέσα και την Μεσότητα, μπορεί να παραβιάζει τους Νόμους, αλλά συγχρόνως και να εξασφαλίζει την ανοχή των αρμοδίων Οργάνων!».

Η οργίλη αντίδραση του Αμβρόσιου, σε μέγιστο βαθμό οφείλεται σε εκείνο που είπε στη συνέντευξή του στα «ΝΕΑ» ότι «στην Εκκλησία τα άκρα δεν έχουν θέση γιατί πάντοτε οδηγούν δε διάσπαση και διχασμό και κάθε φορά που εμφανίζονται τέτοιες διχαστικές τάσεις εμφωλεύει ο κίνδυνος της αποδυνάμωσης και της εκμετάλλευσης της Εκκλησίας», προσθέτοντας «γι αυτό οι Πατέρες της Εκκλησίας ομιλούν για την μεσότητα».

Ο Αμβρόσιος, το τραβάει κι’ άλλο κατηγορώντας τον Χρυσόστομο ότι «ως Μέλος της Τριμελούς εξ Αρχιερέων Συνοδικής Επιτροπής στο Διάλογο για το μάθημα των Θρησκευτικών στα Δημόσια Σχολεία, δεχθήκατε την αποπομπή εκ του Σχολείου του μαθήματος των Θρησκευτικών»).

Εξάλλου ο Αμβρόσιος συνεχίζοντας το παραλήρημά του τον κατηγορεί για το θεατρικό έργο Jesus Christ Superstar, ότι «Σεις δεν τολμάτε να καταδικάσετε».

Στη συνέχεια παρουσιάζουμε μερικά σημεία της Ανοικτής Επιστολής Αμβρόσιου, προς τον Μεσσηνίας Χρυσόστομο, που έχει ως θέμα «Θεολογικές απορίες, επισημάνσεις ή και διορθώσεις»:

Σεβασμιώτατε εν Χριστώ Αδελφέ,

Απευθύνομαι προς την αγάπην Σας σήμερα διά της παρούσης ανοικτής επικοινωνίας, καθ’ όσον κατά τον Ιερόν Χρυσόστομον «τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα δημοσίως να ελέγχωνται» (βλ. ΕΠΕ, 23, 393), επικαλούμαι δε συγχρόνως τόσον το προκεχωρημένον της ηλικίας μου, όσον και τα πρεσβεία της Αρχιερωσύνης.

Παρακαλώ Υμάς εκ προοιμίου να μου συγχωρήσετε το τόλμημα.

Έπειτα από τα εισαγωγικά ταύτα, ας έλθωμεν τώρα εις το θέμα μας. Αντικείμενον της παρούσης ερεύνης αποτελεί η υφ’ Υμών δοθείσα Συνέντευξις, ήτις και εδημοσιεύθη το Σάββατον 24.02.2018 εις τη Εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

Παραβλέποντες τα ύπερθεν και άλλα συναφή δημοσιεύματα, επιθυμούμεν να εστιάσωμεν την προσοχήν Σας επί συγκεκριμένου σημείου της συνεντεύξεως, ώστε να μη προκαλούνται αλλοιώσεις και παρερμηνείες του Χριστιανικού Ήθους και της αμωμήτου ημών Πίστεως, πολλώ μάλλον, καθ’ όσον Υμείς είσθε και Καθηγητής της Θεολογίας! Ίδού, λοιπόν, το προς διασάφησιν σημείον:

«Στην Εκκλησία τα άκρα δεν έχουν θέση, γιατί πάντοτε οδηγούν δε διάσπαση και διχασμό και κάθε φορά που εμφανίζονται τέτοιες διχαστικές τάσεις εμφωλεύει ο κίνδυνος της αποδυνάμωσης και της εκμετάλλευσης της Εκκλησίας, γι αυτό οι Πατέρες της Εκκλησίας ομιλούν για την μεσότητα. Η οποιαδήποτε ταύτιση με τα άκρα είναι μονομέρεια, απομόνωση και πάντοτε καταλήγει επιζήμια για την ταυτότητα και τον χαρακτήρα της Εκκλησίας».

Θα Σας παρακαλέσω να μας γνωρίσετε δημοσίως τα αποδεικτικά εκείνα στοιχεία, τα οποία προσδιορίζουν την πορεία της Εκκλησίας στην μεσότητα.

Διερωτώμαι, λοιπόν:

  1. Μήπως αυτή ήταν η αιτία, ένεκα της οποίας και Υμείς, ως Μέλος της Τριμελούς εξ Αρχιερέων Συνοδικής Επιτροπής στο Διάλογο για το μάθημα των Θρησκευτικών στα Δημόσια Σχολεία, δεχθήκατε την αποπομπή εκ του Σχολείου του μαθήματος των Θρησκευτικών, ένεκα της οποία η Ορθοδοξία μας προδόθηκε βάναυσα; Δεχθήκατε π.χ. τα παιδιά μας να διδάσκωνται κατά τρόπο ισοσκελή και ισότιμο για το ΧΡΙΣΤΟ, τον ΒΟΥΔΑ, τον ΜΩΑΜΕΘ κλπ. Θα επαναλάβω το ερώτημα: Μήπως, λοιπόν, αυτή η θεωρία της μεσότητος ήταν η αιτία της συντελεσθείσης προδοσίας της Ορθοδοξίας μας στο μάθημα των Θρησκευτικών; Σεις το γνωρίζετε! Ελέγξατε εαυτόν!
  2. Μήπως, επίσης, προ καιρού ένεκα αυτής της θεωρίας της μεσότητος Υμείς προσωπικώς εξεφράσθητε συμπαθώς για τους Ομοφυλόφιλους; Εκ των χειλέων Σας εξήλθε ο βλάσφημος λόγος «Οι ομοφυλόφιλοι, όπως όλοι οι άνθρωποι, είναι δημιουργήματα του Θεού και ισχύει και γι αυτούς ο αντίστοιχος σεβασμός και η τιμή, και όχι η βία και η απόρριψη»! (Βλ. Δηλώσεις Σας της 24.12.2015 στο www.tharrosnews.gr). Βεβαίως, Αδελφέ μου, είναι άνθρωποι-συνάνθρωποι-αδελφοί μας. Αλλ΄όχι καί παιδιά του Θεού! Διότι στην αγκαλιά του Θεού δεν μπορούμε να βρούμε, τα κακότροπα και καταδικαστέα εκείνα παιδιά σαν τον Άσωτο! Όλους αυτούς ο Θεός τούς συχαίνεται και τους αποστρέφεται! Γι’ αυτό ακριβώς και έρριψε φωτιά εξ ουρανού και τούς κατέκαυσε! Θυμηθήτε τα Σόδομα και τα Γόμμορα! Πλανάσθε, λοιπόν, Σεβασμιώτατε Αδελφέ, καί μάλιστα πλάνην οικτράν! Η θεωρία Σας είναι δαιμονική! Όλοι αυτοί, λοιπόν, οι ανώμαλοι, οι παρά φύσιν, οι ομοφυλόφιλοι είναι ΔΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ καί όχι δούλοι του Θεού! ‘Ολοι αυτοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ! Σεβασμιώτατε, πλανάσθε καί μάλιστα πλάνην οικτράν! Διαστρεβλώνετε τον Νόμο του Θεού, διδάσκετε την ανομίαν!
  3. Στον κήπο της Εδέμ ο Δημιουργός έδωσε την άδεια στους Πρωτόπλαστους να τρώγουν από όλα τα δένδρα, από όλους τους καρπούς του Παραδείσου, πλην ενός, εκείνου του «γνώναι καλόν ή πονηρόν». Οι Πρωτόπλαστοι έφαγαν μεν, όχι όμως με λαιμαργία. Μόνον μια «μπουκιά» έβαλαν στο στόμα τους! Και όμως ο Θεός τους έδιωξε από τον Παράδεισο!

Ας είμεθα, λοιπόν, προσεκτικοί! Αυτό το «μπουρδούκλωμα» των εννοιών και των πραγμάτων δεν είναι φιλόθεο! Αντιθέτως! ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΩΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ! Ως χριστιανός αγαπώ τον Θεό και μισώ την αμαρτία! Ως χριστιανός επίσης αγαπώ τον αμαρτωλό, αλλά ΜΙΣΩ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΊΑ! Δεν την αμνηστεύω, όπως Υμείς! Γι’ αυτό και πλανάσθε! Για Σας ισχύει ο λόγος του Κυρίου: «Οδηγοί τυφλοί. Ουαί υμίν, ότι κλείετε την βασιλείαν των Ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων. Υμείς γαρ ουκ εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν» (Ματθ. 23,14-16) με την πλάνην σας και την πεπλανημμένην διδασκαλίαν σας!!!!!!

Κατόπιν των ανωτέρω, Σεβασμιώτατε, διερωτώμαι: Μήπως η περί μεσότητος θεωρία Σας οδηγεί στην εφαρμογή της λαϊκής παροιμίας «Και με τον σκύλο Bonjour και με την γάτα Καλημέρα»; Μήπως η θεωρία Σας αλλοιώνει το περιεχόμενο της αμωμήτου ημών Πίστεως; Μήπως οδηγεί τον άνθρωπο στην προδοσία του Θεού; Σκεφθείτε το!

Στο θεατρικό έργο Jesus Christ Superstar, το οποίον Σεις δεν τολμάτε να καταδικάσετε, υβρίζεται ο Σωτήρ του κόσμου, ο Νυμφίος της ψυχής μας, ο Χριστός! Είναι, λοιπόν, αποδιοπομπαίοι όσοι επιχειρούν -με κάθε νόμιμο τρόπο- να διακόψουν την βλάσφημη αυτή θεατρική παράσταση; Ανήκουν στους ακραίους; Δεν είναι οι αληθινά πιστοί; Μήπως είναι Μάρτυρες της Πίστεως;

Βεβαίως η Εκκλησία δεν ταυτίζεται με πολιτικά σχήματα και κόμματα! Στην αγκαλιά Της όλοι χωράνε! Παρά ταύτα στους κόλπους της δεν αποδέχεται τα άπιστα μέλη. Ωσαύτως ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ στις τάξεις του ιερού Κλήρου, πρόσωπα τα οποία δεν είναι απολύτως αγνά, δηλ. άγευστα της σαρκικής ηδονής έξω και πέρα από τα όρια του γάμου!

Σεβασμιώτατε, Σας παρακαλώ να μας προσκομίσετε αδιάσειστα στοιχεία, διά των οποίων θα θεμελιώνεται η θεωρία Σας περί «μεσότητος»!

Σεβασμιώτατε,

Σας καταγγέλλω δημοσίως: Αλλοιώνετε το περιεχόμενο της αμωμήτου ημών πίστεως! Διδάσκετε κοσμικές διδασκαλίες! Συνεπώς με την διδαχή Σας καθίστασθε ένοχος!

Με περισσή, λοιπόν, αγωνία θα περιμένω ή την ανατροπή των παραπάνω θέσεων και απόψεων ή την αναντίρρητη απόδειξη περί της Μεσότητος ως Κανόνος Ηθικής ζωής και συμπεριφοράς κατά την διδασκαλία των Πατέρων! Εννοείται των Αγίων Πατέρων της Ορθοδοξίας μας και όχι βέβαια εκείνων της Μεταπατερικής Θεολογίας!

Μετά τιμής, αγάπης και της εν Χριστώ παρρησίας

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αίγιον, 5 Μαρτίου 2018

Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμην γιά την αναφορά μου σε ένα θέμα Σας, προσωπικής φύσεως: Είσθε και Μητροπολίτης εν ενεργεία και συγχρόνως Τακτικός Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ως γνωστόν ο Νόμος επιβάλλει στον Καθηγητή του Πανεπιστημίου να κατοικεί μονίμως στην περιοχή, όπου και το Πανεπιστήμιο ευρίσκεται. Σεις, παρά ταύτα, κατοικείτε στην Καλαμάτα και διδάσκετε στην Αθήνα!

Πλην όμως η απόλυτη εφαρμογή το Νόμου δεν Σας επιτρέπει να είσθε Καθηγητής στην Αθήνα και να κατοικείτε στην Καλαμάτα!

Φαίνεται, λοιπόν, ότι η θεωρία της μεσότητος, την οποίαν πρεσβεύετε, κατ’ επέκταση δε η χρήση των πολιτικών παρεμβάσεων, των μεσαζόντων και των μέσων (υπό την έννοια «αυτός έχει τα μέσα. Θα τα βολέψει!») μπορεί να επιλύει όλα τα προβλήματα και να παρέχει διέξοδο στα αδιέξοδα! Όθεν, κάποιος ως Πανεπιστημιακός Καθηγητής, χρησιμοποιών τα Μέσα και την Μεσότητα, μπορεί να παραβιάζει τους Νόμους, αλλά συγχρόνως και να εξασφαλίζει την ανοχή των αρμοδίων Οργάνων! Έτσι λοιπόν η αρχή της μεσότητος γίνεται σανίδα σωτηρίας: Έχει επικεφαλίδα την γνωστή παροιμία: «Και με τον σκύλο bonjour και με την γάτα καλημέρα!»

Γιατί, λοιπόν, Σεις να συμμετάσχετε σε Διαδηλώσεις για την Μακεδονία; Γιατί να προβείτε σε Δηλώσεις υπέρ της Μακεδονίας; Με τον τρόπο αυτό ασφαλώς θα λυπήσετε, ή ακόμη περισσότερο θα εξοργίσετε, τον Πρωθυπουργό μας κ. Τσίπρα, τον Υπουργό της α-Παιδείας κ. Γαβρόγλου κλπ, οπότε κινδυνεύετε! Δεν θα Σας επιτρέπουν πλέον την παραβίαση των κειμένων Διατάξεων! Τότε θα πρέπει να επιλέξετε: Ή Καθηγητής στην Αθήνα ή Μητροπολίτης στην Καλαμάτα! Η δαιμονική μέθοδος της μεσότητος, των συμβιβασμών, της συμπλεύσεως με την παρανομία, τα κλειστά μάτια μπροστά στην ανομία, τα κλειστά αυτιά στη διαφθορά κλπ μας βολεύει! «Επιπλέομεν», λοιπόν σε οποιαδήποτε κατάσταση! «Όπερ έδει δείξαι» ήτοι «Και με τον σκύλο bonjour και με την γάτα καλημέρα!».

μοιραστειτε το:

Comments are closed.